چگونه روزتان را بدون موبایل سپری می‌كنيد
فون کلاب

چگونه روزتان را بدون موبایل سپری می‌كنيد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 20:11 - شنبه 18 خرداد 1392

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، مطالعه جدید آژانس تبلیغات موبایلی InMobi نشان می دهد، حدود یک‌سوم زمانی که مردم هند در مقابل ابزارهای رسانه‌ای سپری می‌کنند به دستگاه‌های موبایلی آن‌ها اختصاص میابد یعنی هر کاربر هندی به‌طور میانگین روزانه 2.25 ساعت را همراه با دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود سپری می‌کند.

این مرکز بر اساس مطالعه جدید خود توضیح داد برای آن دسته از کاربران هندی که مشغول تماشای برنامه‌های تلویزیونی هستند، استفاده همزمان از دستگاه‌ الکترونیکی دیگر و توجه به نمایشگر آن امری معمول محسوب می‌شود.

طبق آمار به دست آمده، 63 درصد کاربران هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی به صورت همزمان از موبایل خود نیز استفاده می‌کنند که این رقم برای سال 2012 میلادی تنها 26 درصد گزارش شده بود.

علاوه بر این، 57 درصد کاربران در زمان تماشای برنامه‌های تلویزیون سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند و 79 درصد کاربران هندی که در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی گشت و گذار می‌کنند، قصد دارند طی 12 ماه آینده فعالیتی را در حوزه تجارت الکترونیک انجام دهند.

آمارها همچنین نشان می دهد 65 درصد کاربران هندی حاضر در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی در مقایسه با تلویزیون و آگهی‌های آنلاین از آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی همراه احساس رضایت می‌کنند.

همچنین اعلام شده است که 80 درصد این افراد روی گوشی هوشمند خود سراغ آگهی‌های موبایلی می‌روند و 48 درصد این کاربران هم از طریق ابزارها و نرم‌افزارهایی که در اختیار دارند به صورت اختصاصی آگهی‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: