برنامه ی ویدئویی Vine در گوشی های آیفون
فون کلاب

برنامه ی ویدئویی Vine در گوشی های آیفون

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 20:21 - شنبه 18 خرداد 1392

تویتر یک اپلیکیشن محبوب به نام Vine  برای سیستم عامل های اندرویدی دارد که از طریق آن کاربران می توانند ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارند. در این برنامه صاحبان آیفون می توانند ویدئوهای شش ثانیه ای خلاقانه و خنده دار خود را برای یکدیگر بفرستند، البته گفته می شود که قرار است این برنامه از ماه ژانویه برای سیستم عامل ios هم اجرا شود.
 البته این برنامه به یک ویژگی خاص نیز مجهز شده است: قابلیت زوم و بزرگ نمایی روی صفحه نمایش.یعنی شما قادر خواهید بود هر ویدئویی را که دریافت میکنید، در هر نقطه ای که خواستید زوم کنید. سارا هایدر، مدیر اجرایی اندروید تویتر، درمورد این برنامه می گوید "
Vine برای اندروید ویژگی های بسیار زیادی دارد که قطعا بیش از 13 میلیون کاربر عاشق آن خواهند شد."

 



در پستی در وبلاگ این برنامه، اشاره شده است که سیستم عامل های اندروید و ios در آینده ای نزدیک به یک همسانی و هماهنگی خواهند رسید. دوربین جلو، یادآوری ها، جستجو و گذاشتن پست در فیسبوک و... همه در لیست کارهای تویتر قابل دسترس می باشد. البته سارا هایدر اشاره کرده است که این برنامه ویژگی های منحصر بفردی دارد که فقط روی اندروید قابل اجرا خواهد بود. سه ماه پس از راه اندازی Vine ، این برنامه ی ویدئویی به عنوان بهترین برنامه در App Store شناخته شد و ویدئوهای مختلف فیلم و انیمیشن 6 ثانیه ای به اشتراک گذاشته شد که در مدت خیلی کوتاه محبوب و همه گیر شد. در حال حاضر ، برنامه ی Vine بطور جدی و گسترده تبدیل به یک رسانه ی خلاق شده است؛ جشنواره فیلم ترابیکا بخشی را با عنوان فیلم های کوتاه 6 ثانیه ای معرفی کرده است که به عنوان بخشی رقابتی برای کاربران Vine و ارائه تریلرهای کوتاه تبدیل شده است. اپلیکیشن Vine با محبوبیتش در اندروید و ویژگی های متفاوتش، قطعا آن را به قله های بلندتری سوق خواهد داد.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: