Nokia Lumia 928
فون کلاب

Nokia Lumia 928

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 20:22 - شنبه 18 خرداد 1392

در ماه سپتامبر 2012 بود که شرکت نوکیا از جدیدترین گوشی Lumia 920پرده برداری کرد ، این گوشی دارای ویژگی های سیستم عامل Windows Phone 8 ، صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 1280×768 پیکسل و دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon S4  دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی بوده است .چندین ماه پس از آن ، شرکت نوکیا این گوشی  را بروزرسانی کرده ، و گوشی Lumia 928 را منتشر کرد . این گوشی تمام ویژگی ها و مشخصات داخلی دستگاه اصلی را دارد ، با این تفاوت که سبک تر است و دارای Xenon flash بوده ، اما مانند Lumia 920 دارای تنوع رنگ نیست .گوشی Lumia 928 تنها در Verizon Wireless قابل دسترس است ، در حالیکه گوشی Lumia 920 در حال حاضر تنها در AT&T قابل دسترس بوده است . با پیشرفت های کمی که در گوشی Lumia 920 رخ داده است ، آیا گوشی Lumia 928 یک دستگاه Windows Phone 8 بهتری است ؟ در حالیکه این گوشی در یکی از محبوبترین سایت ها wireless carriers در ایالات متحده قابل دسترس است ! این نکته ای است که ما در این مطلب به دنبال پاسخ برای آن هستیم ..


مشخصات Nokia Lumia 928 :
سیستم عامل :ویندوز فون 8 ( WP8  )
اندازه صفحه نمایش :4.5 اینچ
وضوح تصویر صفحه نمایش :768× 1280 پیکسل
نوع صفحه نمایش :IPS
چیپ اصلی :Snapdragon S4
ظرفیت باتری :2000mAh
Micro SD :ندارد
دوربین عقب :8.7 مگاپیکسل
دوربین جلو :1.3 مگاپیکسل
حافظه داخلی :32 گیگابایت
وزن :5.71 ( oz)
عرض:2.71
ارتفاع :0.39
طول :5.23

 طراحی صنعتی : بسیار خوب
 گوشی Nokia Lumia 928 در بیشتر قسمت ها دارای فاکتورها و طراحی مانند Lumia 920 است ، اگرچه در بعضی قسمت ها تفاوت ناچیزی دارد ، مانند قرار دادن پورت microUSB ، جک هدفون 3.5 میلیمتری و همچنین یک بلندگوی بزرگتر است .متاسفانه ، سه دکمه ای که در طراحی Lumia 920 زیاد طرفدار نداشته است ، در این گوشی دوباره در قسمت راست این دستگاه برگشته است ، جایی که شما میتوانید دکمه های تنظیم صدا ، دکمه بیدار / خواب و در آخر دکمه دوربین در آن قسمت تعبیه شده است .ما همچنان حس میکنیم که در یک قسمت کامل این دستگاه تمام دکمه های فیزیکی قرار گرفته است .ما هنوز هم امیدواریم نوکیا دکمه بیدار / خواب سری Lumia 920 را در موقعیت بهتری قرار دهد ،مانند دکمه کنترل صدا که در جای بهتری قرار دارد . اما ما مطمئن هستیم که کاربران دکمه بیدار / خوواب را بیشتر از دکمه صدا استفاده میکنند .


مقایسه وزن و اندازه با سایر گوشی های هوشمند : خیلی بهتر شده است.
 یکی از محدود نکته های منفی در سری گوشی های هوشمند Lumia 920 وزن تقریبا سنگین آن که تقریبا 6.52 اونس است به شمار می آید .خوشبختانه شرکت نوکیا وزن گوشی Lumia 928 را بهبود بخشیده است و اکنون این گوشی دارای وزن 5.71 اونس بوده است . اما هنوز هم نتوانسته این گوشی را به سبکی iPhone 5 بسازد ، اما باز هم این تغییراتی که بوجود آمده است قابل ستایش بوده است .زمانی که این گوشی را در دست میگیرید ، بسیار خوش دست بوده و هم از نظر ماده و هم از نظر وزن احساس کاملا راحتی به کاربران دست خواهد داد .
صفحه نمایش : خیلی خوب
 ما نمیخواهیم درباره صفحه نمایش گوشی Lumia 928 وارد جزئیات شویم ، زیرا ویژگی های آن نسبت به  گوشی Lumia 920 نکرده است .شما میتوانید از این گوشی انتظار داشته باشید که همان صفحه نمایش 4.5 اینچی با ویژگی IPS را داشته باشد . اما این گوشی میتواند به راحتی دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی باشد ، اما شرکت نوکیا شاید به دلیل پایین نگه داشتن قیمت این گوشی این کار را انجام نمیدهد .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: