پسوردهای آینده از شما میخواهند شکلک در بیاورید !
فون کلاب

پسوردهای آینده از شما میخواهند شکلک در بیاورید !

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 20:23 - شنبه 18 خرداد 1392

آیا شما نیز در به خاطر سپردن پسوردهای متفاوت اکانت های خود دچار مشکل هستید ؟ آیا شما همیشه استرس دارید که پسوردهای خود را فراموش کنید ؟ یا متاسفانه از روش پر خطر ذخیره سازی پسورد ها در ایمیل خود استفاده میکنید ؟
پس اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هنوز هم پسورد های خود را در ایمیل خود ذخیره میکنید که در روز مبادا از آن ها استفاده کنید ، سخت در اشتباه به سر میبرید ؛ زیرا هر کسی که حساب کاربری و یا اکانت شما را هک کند ، قطعا میتواند به پسورد حساب های دیگر شما نیز دسترسی پیدا کند .افراد دیگر برای ذخیره سازی پسورد ها از روش های متفاوتی استفاده میکنند ، اما به تازگی گوگل برای این موضوع ایده جدید و جالبی به کار برده است . بله به معنی واقعی روش متفاوت و منحصر به فردی خواهد بود و به جای اینکه ترکیبی از کارکترهای الفبایی و یا حداقل یک شماره و یا حرف بزرگ را  که حداقل باید 12 کاراکتر باشد را به خاطر بسپارید ، گوگل یک گام فراتر از فناوری شناسایی چهره برداشته است و از کاربران میخواهد با صورت خود یک حرکت خنده دار انجام دهند و آن لحظه Open Sesame برای کاربران خواهد بود .

 

گوگل به تازگی برای جایگزینی نسل بعدی پسورد ها روش جالبی به کار برده است که باید حداقل یک چشمک ، اخم ، حرکت دهان ، چین و چروک ، جنبش چشمی ، بیرون آمدن زبان ، ژست دهان باز ، حرکت ابرو ، چین و چروک پیشانی و چین چروک بینی استفاده شود . دیگر هکرها نمیتوانند از کامپیوتر شما ژست های شما را هک کنند ، نظر شما در این رابطه چیست ؟ تنها شما باید کار خنده داری که برای ساخت اکانت استفاده میکنید را به خاطر بسپارید ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: