اسکرین شات‌هایی از یک گوشی ویندوزفون به بیرون درز کرده است که نشان دهنده تغییرات جدی در نسخه جدید ای
فون کلاب

اسکرین شات‌هایی از یک گوشی ویندوزفون به بیرون درز کرده است که نشان دهنده تغییرات جدی در نسخه جدید ای

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:5 - یک شنبه 19 خرداد 1392

یکی از کاربران Reddit از سایت eBay یک لومیا ۹۲۰ را خریداری کرد و زمانی که شروع به کار کردن با این گوشی کرده است متوجه شده که سیستم عامل آن تفاوت‌هایی با نسخه اصلی سیستم عامل ویندوزفون ۸ دارد.

 

به گزارش جی اس ام این لومیا متعلق به یک توسعه دهنده نرم افزاری بوده زیرا تعدادی برنامه تست در آن وجود داشته که ابتدای نام آن‌ها حرف Z بوده و مایکروسافت این نوع نامگذاری را برای گوشی‌های توسعه دهندگان به کار می‌برد و این خریدار چندین ویژگی جدید را در آن پیدا کرده که در نسخه‌های کنونی لومیا دیده نمی‌شود.

 

یکی از این ویژگی‌های جدید که در اسکرین شات‌های این کاربر دیده می‌شود متعلق به بخشی جدید به نام Notification Center یا همان مرکز اخطارهای خودمان است این قسمت امکان دسترسی به ناتیفیکیشن‌های کاشی‌های ویندوزفون را فراهم می‌کند. پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که در ویندوزفون 8 قسمت ناتیفیکیشن‌ها قرار نخواهد گرفت اما به نظر می‌آید که اکنون سخت مشغول کار بر روی این ویژگی در ویندوزفون نسخه بعدی که ویندوزفون بلو (Windows Phone Blue) نام دارد است.

 

از دیگر ویژگی‌های جدیدی که در این اسکرین شات‌ها مشاهده می‌شود این است که در قسمت تقویم امکان مشاهده هفتگی اضافه شده و امکان مرتب سازی برنامه‌ها بر اساس اسامی آن‌ها امکان پذیر شده است.

 

همچنین به نظر می‌آید مایکروسافت مشغول کار کردن بر روی قسمت مولتی تسکینگ است تا کاربر از طریق آن بتوان برنامه‌های باز را ببندد.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: the verge




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: