لنزهای 12 و 32 میلیمتری Zeiss
فون کلاب

لنزهای 12 و 32 میلیمتری Zeiss

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:17 - یک شنبه 19 خرداد 1392

به تازگی  Carl Zeiss شروع به فروش دو عدد از لنزهای Touit برای دوربین های جمع و جور سونی و فوجی فیلم کرده است .این لنزها به دلیل بلوغ یکنواخت بازار بوجود آمده اند .
این طور که معلوم است Touit 2.8/12 با قیمت 1250 دلار و Touit 1.8/32 با قیمت 900 دلار برای لنزهای فوکوس خودکار برای دوربین های Sony NEX و سری Fujifilm X در نظر گرفته شده اند . این بدان معنی است که لنزهای 12 میلی متری میدان دیدی معادل با 18 میلی متری در full-frame SLR دارد و همچنین 32 میلی متری معادل با لنزهای 50 میلیمتری خواهد بود .



البته این شرکت آلمانی در نظر دارد تا پایان سال جاری macro لنزهای 50mm f2.8 را از همان خانواده به فروش برساند . چند سال گذشته ، بازار برای لنزهای قابل تعویض بسیار ساده تر بود ؛ Canon و Nikon بازار را تحت سلطه خویش داشتند .اما اکنون سازندگان لنز باید با انبوهی از سیستم های دوربین mirrorless گلاویز شوند ، و بسیاری از آنها ناموفق میشوند .
شرکت های Olympus و Panasonic ویژگی و رویکرد Micro Four Thirds را به اشتراک گذاشته اند ، اما آنها باز هم در برابر دوربین های سامسونگ ، سونی ، فوجی فیلم ، کانن و نیکون ناموفق بوده اند .شرکت آلمانی Zeiss همچنین لنزهایی برای دوربین های Micro Four Thirds mirrorless میسازد .Zeiss Touit 2.8/12  دارای 11 عنصر لنز است که دو تا از آنها دارای انحنا میباشد و میتواند از فاصله 18 سانتیمتری فوکوس نزدیک کند و وزن آن برابر با 260 گرم خواهد بود  . Touit 1.8/32 نیز دارای 8 عنصر لنز است که حدود 200 گرم وزن دارد و فوکوس نزدیک آن از فاصله 30 سانتیمتری خواهد بود .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: