شارژر مناسب در سفر
فون کلاب

شارژر مناسب در سفر

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 17:39 - یک شنبه 19 خرداد 1392

ما امسال در Consumer Electronics Show ( نمایشگاه الکتریکی مصرف کننده ) با myCharge Peak 6000 روبرو شدیم . پس از آن این لوازم جانبی یکی از با ارزش ترین لوازم سفر برای دارندگان آن محسوب میشود وبیشتر دارندگان آن ادعا میکنند که به معنای واقعی کلمه نمیتوانند دیگر بدون این وسیله خانه را به قصد سفر ترک کنند .اما واقعا چه چیزی باعث میشود که این افراد به یک شارژر موبایل تا این اندازه شیفته میشوند ؟جواب این سوال بسیار آسان است : Peak 6000 کار خود را به درستی انجام میدهد در حالیکه بقیه شارژرهای موبایل به درستی کار نمیکنند .
 برای اینکه شما را بیشتر با این وسیله ضروری آشنا کنیم یک توضیح کلی و اجمالی در این زمینه برای کسانیکه با این وسیله آشنایی ندارند خواهیم داد . این وسیله دارای باتری 6,000mAh است که میتواند به طور متوسط 3 الی 4 مرتبه گوشی های هوشمند را شارژ کند .بهتر از این ، شما میتوانید باتری Peak را به آسانی شارژ کنید ، تنها کافی ایت که کل این دستگاه را به پریز برق AC وصل کنید .زمینیکه شارژ ان کامل میشود به شما اطلاع خواهد داد .اما چگونه این اتفاق رخ می دهد ؟ صدایی به شما میگوید . در واقع این صدا همه چیز را به شما خواهد گفت ؛ مانند " وسیله اپل متصل شده است " ، " باتری پر شده است ".این کار به خاطر شاخص های قدرت 5-LED بوده است که با فشار یک دکمه بوجود می اید .آیا از این وسیله خوشتان نیامده ؟شما میتوانید به سادگی این به دستگاه را به اطلاعیه های متنی تغییر دهید .این وسیله میتواند به زبان های اسپانیایی ، فرانسوی ، و پرتغالی نیز صحبت کند .خوشبختانه این شارژر برای افرادی که دوست دارند این دستگاه تنها کار شارژ کردن را انجام دهد، حالت سایلنت ( سکوت ) نیز دارد .


اما دلیل اصلی علاقه دارندگان این محصول به آن این است که بر خلاف اکثر شارژرهای موبایل که نیاز به سیم و غیره دارد ، در سفر لازم نیست سیم و کابل و دیگر وسایل را با خود حمل کنند .و این بدان دلیل است که برای اتصال آن سه نوع در نظر گرفته شده است که به خوبی مهندسی شده است : Apple 30-pin ، microUSB و USB استاندارد .
 در آخر نیز توسط USB ، اجازه داده میشود که Peak از طریق پورت USB لپ تاپ کاربر دوباره شارژ شود . در یک کلام میتوان گفت که این شارژ تمام آنچه که یک فرد از شارژر موبایل انتظار دارد را هم از لحاظ جمع و جور بودن و یا نیاز نداشتن به لوازم جانبی ( سیم و کابل و ... ) برآورده میکند .
این دستگاه یه مقدار کم جسیم است ، اما نه آن مقدار که فرض کنید سنگین باشد ! بنابراین به سادگی میتواند در یک کیف جا شود و یکی از ضروری ترین وسایل سفر به حساب می آید .تنها گلایه از ایم محصول قیمت 99.99 دلاری آن است ، اما به درستی ارزشش را دارد .اما در حال حاضر در سایت آمازون این محصول با تخفیف ویژه با قیمت 78.76 $ به فروش میرسد .( اما این قیمت تا دیشب تنها 79 دلار بوده است و ممکن است این افزایش قیمت ادامه دار باشد .)




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: