قیمت گذاری Galaxy S4 Active
فون کلاب

قیمت گذاری Galaxy S4 Active

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 17:40 - یک شنبه 19 خرداد 1392

در چند مدت اخیر شرکت سامسونگ با محصول Galaxy S4 سر و صدای زیادی به وجود آورده است . همانطور که میدانید درباره این گوشی هوشمند تعریف و تمجید زیادی شنیده ایم و این گوشی توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند .
در چند روز اخیر ( حدودا 2 الی 3 روز پیش ) ، شرکت سامسونگ گواهی IP67 را برای گوشی هوشمند Galaxy S4 Active اعلام کرده است ، و قرار است تا تابستان برای ایالات متحده و سوئد ارائه شود .Samsung Galaxy S4 Active نیز از چیپ ست های Snapdragon 600  که در گوشی vanilla Galaxy S4 استفاده شده است بهره برده است ، اما این دو گوشی با هم تفاوت های اندکی دارند . در این گوشی از دوربین 8 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p استفاده شده است .بقیه ویژگی ها و مشخصات هیچ تفاوتی با هم ندارد .گوشی Galaxy S4 Active دارای تضمین IP67 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و غبار و همچنین ضد آب ( تا 1 متر برای 30 دقیقه) است .


شرکت سامسونگ جزئیات قیمت گذاری را تا کنون اعلام نکرده است ؛ اما امروز در سایت Russian رسمی اطلاعاتی در این رابطه شنیده ایم .گوشی هوشمند Galaxy S4 Active درست مانند گوشی Galaxy S4 در روسیه هزینه دارد. پس به احتمال زیاد این گوشی در دیگر جاهای دنیا نیز مانند گوشی Galaxy S4 به فروش میرسد .در بیشتر بازارها گوشی Samsung Galaxy S4 کمتر از 550 یوروو به فروش میرسد ؛ پس ما انتظار داریم که شرکت سامسونگ گوشی Galaxy S4 Active را در همین رنج قیمت منتشر کند . پس کاملا واضح است که Active  مانند S4 از سخت افزارهای یکسانی بهره ببرد .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: