همکاری شرکت های Apple و Sony در iRadio
فون کلاب

همکاری شرکت های Apple و Sony در iRadio

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 17:42 - یک شنبه 19 خرداد 1392

در چند روز اخیر ما خبرها و شایعات زیادی حول محور موضوع سرویس Apple’s iRadio شنیده ایم ، و به نظر میرسد آنها میخواهند اطلاعیه مهمی را در WWDC هفته آینده اعلام کنند و Sony Music برای این سرویس اعلام حضور کرده است .
گزارش امضاء Sony Music در سرویس Apple’s iRadio از AllThingsD اعلام شده است ، که به عنوان منبعی شناخته شده است که ما بین این دو شرکت مذاکره کرده است .به همین دلیل ، شرکت اپل توافق نامه را با هر سه شرکت بزرگ موسیقی امضا کرده است ، که بدان معنی است که ما در WWDCهفته آینده شاهد اطلاعیه های رسمی از این شرکت خواهیم بود ، اگرچه ما انتظار نداریم که iRadio در طول برنامه راه اندازی شود .در عوض ، اگر شرکت اپل در مورد این سرویس اطلاعیه ای اعلام کند ، تنها درباره اعلام آن ، احتمالا درباره جزئیات آن و شاید تاریخ راه اندازی آن به ما اطلاعات دقیق تری ارائه کند .


در چند سال اخیر ، جریان برنامه های موسیقی مانند Pandora  و Spotify بسیار رشد کرده است ، و بسیار مورد محبوبیت قرار گرفته است . این موضوع به دلیل آن است که کاربران ترجیح میدهند به جای اینکه موسیقی به طور مستقیم در دستگاه های موبایلشان قرار گیرد ، ابتدا آن را ببینند و بعد تصمیم بگیرند . Apple’s iRadio نیز انتظار میرود یکی دیگر از این سرویس های موسیقی برای کاربران باشد .البته از آنجایی که شرکت اپل همیشه در نظر دارد برای کاربرانشان نوآوری های خاصی داشته باشد ، ما مطمئن هستیم آنها تلاش میکنند تا این سرویس را از دیگر سرویس های موجود مجزا کنند و این سرویس را دارای ویژگی های منحصر به فردی کنند .

 



نظرات شما عزیزان:

گمنام گمنامی
ساعت17:48---19 خرداد 1392
سلام علیکم و رحمۀ الله...

خیلی عالی بود!

آفرین

ی سری به ما بزن...اگرم خواستی میتونیم تبادل لینک کنیم...

یاعلی



گمنام گمنامی
ساعت17:47---19 خرداد 1392
سلام علیکم و رحمۀ الله...
خیلی عالی بود!
آفرین
ی سری به ما بزن...اگرم خواستی میتونیم تبادل لینک کنیم...
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: