پیش بینی دستیابی گوگل پلی به ۵۰ میلیاردمین دانلود اپلیکیشن طی روزهای آینده
فون کلاب

پیش بینی دستیابی گوگل پلی به ۵۰ میلیاردمین دانلود اپلیکیشن طی روزهای آینده

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 17:49 - یک شنبه 19 خرداد 1392

برنامه نویسی که سال گذشته با کشف یک الگوریتم توانسته بود تاریخ دستیابی گوگل پلی به ۲۵میلیاردمین دانلود را پیش بینی کند، اکنون از زمان دقیق دو برابر شدن این عدد سخن می گوید. تقریبا یک سال پیش بود گوگل به رکورد ۲۵ میلیارد دانلود از گوگل پلی دست یافت و البته شن یی توانست با الگوریتم ابداعی خود، با دقت بالایی زمان رسیدن به این عدد را پیشگویی کند. 

حالا وی دوباره دست به رمل و اسطرلاب شده و برای دستیابی گوگل به عدد خارق العاده ۵۰ میلیارد هم تاریخ ۱۹ خرداد را تعیین کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، ۲۵ اردیبهشت ماه طی کنفرانس توسعه دهندگان گوگل بود که این شرکت از دستیابی به ۴۰ میلیارد دانلودسخن گفت. پس از آن در ماه گذشته این عدد به ۴۸ میلیارد رسید. البته این اتفاق یک هفته زودتر از پیش بینی آقای یی بود. همین موضوع باعث شد وی دقت الگوریتم خود را دوباره بررسی کند.


shen_2.jpg

اکنون وی با اعتماد به نفس کامل از تاریخ ۱۹ خرداد برای دستیابی گوگل به ۵۰ میلیارد دانلود سخن می گوید. اگر به نمودار شین یی نگاهی کنید، می بینید رشد دانلود اپلیکیشن های گوگل کاملا درخشان و چشم گیر به نظر می رسد، به خصوص اینکه آقای شین یی تنها آمار گوگل پلی را در نظر دارد و دیگر مارکت های اندروید را در آن لحاظ نمی کند. با این اوصاف، آینده بسیار روشنی را می توان دید و در می ۲۰۱۴ منتظر آمار دانلود ۱۰۰ میلیاردی گوگل پلی بود.

منبع:نارنجی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: