انویدیا از کارت GTX 770 رونمایی کرد
فون کلاب

انویدیا از کارت GTX 770 رونمایی کرد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:11 - دو شنبه 20 خرداد 1392

 

کمپانی انویدیا از جدیدترین محصول خود تحت عنوان جی فورس GTX 770 رونمایی کرده که نسخه ی ارزانتر نسبت به GTX 780 که هفته گذشته رونمایی شد، می باشد.

 

انویدیا جی فورس GTX 770 بر اسسا معماری قدرتمند کپلر انویدیا طراحی شده و عملکردی فوق العاده را در زمینه اجرای بازی های کامپیوتری دارد. این کارت گرافیک از 1536 هسته به همراه 2 یا 4 گیگابایت حافظه گرافیکی پر سرعت GDDR5 با سرعت 7 گیگابیت بر ثانیه، بهره می برد.

این کارت گرافیک که جزو جدیدترین تولیدات انویدیا نیز محسوب می شود از فناوری GPU boost (2.0)نیز برخوردار بوده که بصورت خودکار سرعت هسته ی آن را در مواقعی که عملکرد بالا مورد نیاز است، افزایش می دهد و همچنین کنترل مناسبی را در زمینه خنک کنندگی و درجه حرارت کارت گرافیک به شما ارائه می کند.

این کارت گرافیک همچنین از ویژگی های بسیاری پشتیبانی می کند که در ساخت بازی ها مورد استفاده قرار می گیرند. موتور فیزیکس، انویدیا TXAA و نرم افزار اختصاصی جی فورس که به کاربران اجازه می دهد تجربه ای روان از اجرای بازی های گامپیوتری داسته باشند.

GTX 770 در حال حاضر از سوی توزیع کنندگانی نظیر ایسوس، EVGA ، گینوارد، KFA2 ، گیگابایت،Inno3D ، ام اس آی، پالیت، PNY ، Point of View و زوتاک عرضه می شود. قیمت این مدل هم برای نسخه 2 گیگابایتی 329 یورو برای اروپا و 399 دلار در آمریکا می باشد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: