کروم محبوب ترین مرورگر در میان جوانان شناخته شد .
فون کلاب

کروم محبوب ترین مرورگر در میان جوانان شناخته شد .

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:13 - دو شنبه 20 خرداد 1392

 جوانان این روزها واقعا به گوگل وابسته شده اند ، حتی میتوان گفت این وابستگی بیشتر از Apple و Facebook است .این یافته های از Washington Post است که ادعا میکند 94 درصد از پاسخ دهندگان که ما بین 18 الی 29 سال هستند از گزینه های Mountain View ، Calif ، behemoth استفاده میکنند و حدود 72 درصد نیز میگویند " به شدت علاقه مند " به ویزیت کردن سایت گوگل هستند .این موضوع به طور رسمی گوگل را نسبت به chocolate محبوب تر ساخته است و 90 درصد مردم میگویند " عاشق " آن هستند . 

کروم محبوب ترین مرورگر در میان جوانان شناخته شد .

در مقایسه ، 75 درصد از جوانان بالغ در گروه سنی مشابه به Facebook علاقه مندند و 71 درصد با مهربانی به Apple نگاه میکنند . گوگل نیز از رتبه بندی بهتری نسبت به اپل و فیس بوک در گروه سنی بالاتر برخوردار است .زمیتنی که تمام گروه های سنی مورد محاسبه قرار گرفتند ،  82 درصد از 1007 نفر از طریق گوشی موبایل و خطوط ثابت در زمان بین 29 ماه مه و 2 ژوئن به گوگل سر زده اند ، این در حالی است که 72 درصد به Apple و 60 درصد به Facebook سر زده اند .
 این زمان گفته شده ف به نظر میرسد به نفع گوگل تمام شده است ، زیرا در این تاریخ توجه مطبوعات به عینک گوگل و کنفرانس Google I/O که در آن محصولات جدید این شرکت اعلام شده بود جلب شده است .شرکت اپل انگار با درد سر مواجه شده است و تقریبا در مقایسه با سال گذشته با 10 درصد نزول مواجه شده است .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: