اپل در 6 سال گذشته 100 میلیون آیپاد فروخت
فون کلاب

اپل در 6 سال گذشته 100 میلیون آیپاد فروخت

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:15 - دو شنبه 20 خرداد 1392

 

اپل امروز از نسخه 16 گیگابایتی آپیاد 5 خود رونمایی کرد که ارزانتر بوده و در آن دوربین پشتی وeyelet حذف شده اند. همچنین امروز روز بزرگی برای این شرکت محسوب می شود زیرا اپل توانست در 6 سال گذشته که از 2007 شروع می شود مجموعا 100 میلیون نسخه از آیپادهای خود را به فروش برساند.

آیپاد تاچ در واقع نسخه ای از آیفون است که به کاربر امکان برقراری هیچ گونه ارتباط مخابراتی اعم از پیام کوتاه و تماس صوتی را نمی دهد. این محصول برای افزایش محبوبیت نخستین آیفون اپل  به بازار عرضه شد و اگرچه نتوانست به موفقیت آیپاد معمولی برسد اما با این حال میزان فروش آیپاد تاچ همچنان عالی محسوب می شود.

آیپاد تاچ با ورود خود به بازار راکد و بی روح پلیرهای قابل حمل با آن همه خلاقیت که در طراحی و ویژگی های سخت افزاری خود داشت، توانست روحی تازه به دنیای سرگرمی ها و پخش کننده های چندرسانه ای بدمد. این محصول چه به عنوان یک کنسول دستی و چه به عنوان یک پخش کننده چندرسانه ای یک موفقیت بزرگ در این صنعت محسوب می شود که طرفدارنش آن را فوق العاده جذاب می خوانند.

همچنین با استفاده از این محصول می توانید صفحات وب را مرور کنید و از آن مهم تر به آثار صوتی و محتوای غنی که در آیتونز دسته بندی شده اند نیز دست پیدا کنید، که اکنون پس از گذشت چند سال آرشیوی بسیار قوی از آثار بسیار با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: