اکسپریا Z ویژه گوگل
فون کلاب

اکسپریا Z ویژه گوگل

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 16:9 - سه شنبه 21 خرداد 1392

 اکسپریا Z ویژه گوگل

در چند وقت اخیر مشاهده میکنیم که گوشی های متفاوت و محبوب که بسیار توجه دیگران را به خود جلب کرده اند ، در نسخه Google Edition نیز تولید شده اند . از مله این گوشی ها میتوان گوشی زیبا و با اقتدار HTC One از شرکت HTC و همچنین گوشی هوشمند Galaxy S4 از شرکت سامسونگ است که به تازگی Google Edition آن نیز منتشر شده است .به نظر میرسد شرکت سونی نمیخواهد از غافله عقب بماند و در صدد است تا به این سهام آندروید ملحق شود .



 بر اساس گفته ی AndroidGeeks ( که توسط Android Central تایید شده است ) ، شرکت سونی در حال حاضر بر روی گوشی هوشمند Xperia Z Google Edition کار میکند .درست مانند دو گوشی قبلی ، گوشی Xperia Z  صرفه نظر از ROM سفارشی سونی از Android ROM استفاده میکند و این گوشی در نهایت از طریق Google Play Store در ایالات متحده آمریکا به فروش میرسد .
 اگر به خواهیم این گوشی هوشمند را از نظر سخت افزاری مورد بررسی قرار دهیم ، Sony Xperia Z دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی LCD ، پردازنده چهار هسته ای 1.5GHz Qualcomm Snapdragon S4 ، حافظه داخلی 16 گیگابایت همراه با اسلات کارت microSD ، دوربین 13 مگاپیکسل ، RAM 2GB و بدنه ضد گرد و خاک و ضد آب خواهد بود . 



هنوز زمان فروش و توزیع این گوشی مشخص نیست ، و همچنان درباره قیمت دقیق این دستگاه اطلاعاتی در دست نیست . اما همانطور که انتظار میرود قیمت این گوشی هوشمند نیز باید نزدیک به قیمت دو گوشی Google Edition باشد .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: