میزهای 46 اینچی با ویندوز 8
فون کلاب

میزهای 46 اینچی با ویندوز 8

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 17:31 - سه شنبه 21 خرداد 1392

میزهای 46 اینچی با ویندوز 8

شرکت Idum که تولید کننده ی سخت افزارهای چند لمسی و در مقیاس بزرگ است، با همکاری تیم Touch System 3M در زمینه ی نرم افزاری 46، میزهای چند لمسی با ویندوز 8 عرضه کرده اند. این میزهای 46 اینچی هم به صورت میزهای ایستاده هستند و هم به شکل میز قهوه؛ سطح این میز کاملا صاف و صیقلی است و صفحه نمایش LCD آن دارای رزلوشن 1920 در 1080 است، و نیز مجهز به یک سیستم کامپیوتری مدار بسته ی قدرتمند می باشد.



این شرکت در تلاش است تا این محصول را درنمایش عمومی اش در غرفه ی 3M ارائه دهد که قرار است هفته ی آینده در فلوریدا برگزار شود. این میزهای 46 اینچی نرم افزاری دارای ارتفاع 648mm و به وزن 72kg می باشند. صفحه نمایش چند لمسی در این محصول که مشابه کار گوشی های هوشمند و تبلت هاست، تنها کمی به وزن این میزها اضافه کرده است. تکنولوژی بکار رفته در این وسیله از 60 نقطه ی تماس به طور همزمان پشتیبانی می کند که می تواند در 12 میلی ثانیه به تماس ها پاسخ دهد و با این حساسیت بالا، در برابر ورود منابع نور اطراف کاملا غیر قابل نفوذ است. این میزها به گونه ای طراحی شده است که مناسب برای استفاده در مکان های عمومی است، از جمله کتاب خانه ها، مدارس، موزه ها و نمایش های تجاری.



روی میز با شیشه محافظ 35 میلی متری پوشیده شده است که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. پردازنده ی بکار رفته در این میزها اینتل چهار هسته ای 3.1 گیگا هرتزی است. از دیگر ویژگی های این دستگاه عبارتند از حافظه ی رم 8 گیگا بایتی، بلوتوث، وای فای، امکان اتصال به صفحه کلید، ورودی های
USB، HDMI و DP، امکان انتقال بی سیم تصاویر به سایر صفحه نمایش های سازگار، امکان ارتقا حافظه ی سیستم به دو برابر، نصب و راه اندازی کارت گرافیک Nvidia GTX GPU، و... صد در صد کار و بازی با این میزهای بزرگ ویندوزی خیلی لذت بخش خواهد بود.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: