گاو صندوق دوکاره ی Cannon
فون کلاب

گاو صندوق دوکاره ی Cannon

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:26 - چهار شنبه 22 خرداد 1392

شرکت Cannon در زمینه ی محصولات امنیتی اش، دستگاهی به نام Radio Vault را ارائه داده است که رویکرد جدیدی به تامین امنیت اشیاء باارزش در خانه دارد. در واقع این وسیله به نوعی یک گاو صندوق است و به سنسور اثر انگشت مجهز است. یک ویژگی مهم در این وسیله که آن را متمایز می کند، نگهدارنده ی آیپاد است که روی آن جاسازی شده است.  ظاهر این گاو صندوق به گونه ای طراحی شده است که بیشتر شبیه بلندگوهای نگهدارنده ی آیپاد می باشد، که این نکته ایمنی دستگاه را هم بالاتر می برد، چرا که اگر دزدی هم به خانه بیاید، نمی تواند تشخیص دهد که این وسیله می تواند یک گاوصندوق باشد!



همانطور که اشاره شد، این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت است و می تواند تا 120 کاربر مختلف را هم به خاطر بسپارد، البته یک کلید پشتیبان هم در مواقع ضروری ارائه شده است. کشوی این دستگاه به اندازه ی کافی جا دارد تا بتواند متناسب با وسایل با ارزش و کوچکی مانند کیف پول و جواهرات شما باشد. طول این وسیله 9.5 اینچ، عرض آن 6.75 اینچ و عمق آن 1.75 اینچ می باشد. البته در اینجا هم مانند  دیگر گاوصندق های کوچک، یک نقص آشکار وجود دارد و آن این است که این امکان برای سارق وجود دارد که دستگاه Radio Vault را کلا بدزدد؛ حالا اینکه آیا بتوانند آن پوشش فولاد آبدیده را بشکنند یا نه موضوع دیگری است. فراموش نشود که محفظه ی آیپاد فقط برای دکور نیست، می تواند امکان شارژ و پخش از دستگاه را فراهم سازد.



این دستگاه دارای یک کابل کمکی نیز می باشد که از طریق آن می توان از وسیله های دیگری نیز برای پخش موزیک استفاده کرد، از جمله تبلت، MP3 پلیر، و انواع گوشی های هوشمند. این دستگاه همچنین شامل یک رادیو اف ام نیز هست و در شرایطی که هیچ نوع MP3 پلیری هم در دسترس تان نباشد، می توانید از برنامه های رادیویی لذت ببرید. علاوه بر همه ی این ویژگی ها، Radio Vault می تواند به عنوان یک ساعت زنگ دار نیز استفاده شود، شما می توانید دستگاه پخش MP3 را برای بیدار شدن انتخاب کنید و یا اگر ترجیح می دهید با شوک بیشتری از خواب بیدار شوید، از زنگ خود دستگاه استفاده کنید!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: