MacBook Air های جدید اپل در دو مدل
فون کلاب

MacBook Air های جدید اپل در دو مدل

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 14:9 - چهار شنبه 22 خرداد 1392

 


 

 
شرکت اپل لپ تاپ های مک بوک ایر جدیدش را امروز در WWDC 2013 معرفی کرد. پیش از این نیز درباره ی کامپیوترهای نرم افزاری مک پرو، که قرار است در سال جاری بازار را در دست بگیرد، اشاره ی کوچکی کرده بود. در حالیکه مک بوک ایر جدید یک گام تکاملی برای اپل محسوب می شود، از سوی دیگر مک پرو تلاشی جدی است که نشان می دهد هنوز هم نوآوری و خلاقیت در رگ های اپل می جوشد!
لپ تاپ های مک بوک ایر بسیار باریک، سبک و جذاب هستند که وزن آنها 
1.08 kg و اندازه ی صفحه ی آنها 11 اینچ با قطر 1.7 سانتی متر است. مدل 13 اینچی آن نیز همین ضخامت را دارد، اما کمی عریض تر است و وزن آن حدودا 1.335kg است. 


این لپ تاپ های جدید دارای نور پس زمینه ی LED در صفحه نمایش هستند. وضوح تصویر در مدل های 11 اینچی 768 پیکسل و در مدل های 13 اینچی 900 پیکسل است. هر دو مدل دارای پردازنده ی دو هسته ای اینتل i5 با قدرت 1.3 گیگا هرتز و قادر به افزایش تا 2.6 گیگا هرتز می باشند. حافظه ی استاندارد در این مدل ایر، 4 گیگا بایت است که تا 8 گیگا بایت نیز قابل ارتقا می باشد. اپل می گوید " حافظه فلش داخلی در این مدل ها که 128 گیگا بایت است، 45 درصد سریع تر از لپ تاپ های قبلی است، که البته یک گزینه ی 265 گیگا بایتی نیز وجود دارد که قیمت آن 200 دلار می باشد." 5000 تراشه ی HD اینتل، گرافیک این محصول را پشتیبانی کرده است که قادر به تولید 4K ورودی تصویر است. این مدل ها 40 هسته ی گرافیکی دارند که عملکرد آنها نسبت به نمونه های قبلی، تقریبا 40 درصد بهبود یافته است.


 از دیگر ویژگی های ایرهای جدید این موارد است: دوربین ویدئوی 720p، میکروفن های دوگانه، چند لمسی  بودن پد کیبورد، و صفحه کلید با نور پس زمینه. میکروفن ها با هم به گونه ای کار می کنند که بتوانند سروصداهای خارجی را کاهش دهند. یکی از تغییرات مهم در ایرهای جدید، باتری آن است. اپل ادعا می کند که این مدل های جدید می توانند تقریبا تا 12 ساعت کار مداوم شارژ داشته باشند. مدل 11 انیچی مک بوک های جدید با قیمت 999.99 دلار و مدل 13 اینچی آن با قیمت 1099.99 در حال حاضر برای دوستداران و طرفداران محصولات اپل در دسترس است.
 
MacBook Air های جدید اپل در دو مدل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: