عمر باتری محصولات اپل چگونه است!
فون کلاب

عمر باتری محصولات اپل چگونه است!

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 12:10 - پنج شنبه 2 خرداد 1392

 

 صاحبان گوشی آیفون 5 و دیگر محصولات اپل، همیشه در همه جای دنیا درمورد عمر باتری دستگاه هایشان گله و شکایت دارند و بعضی میگویند که آیفونی ضخیم تر را با عمر باتری طولانی تر، به یک آیفون باریک با عمر باتری کوتاه ترجیح می دهند. آیا این ماجرا میخواهد برای آی‌پد 5 هم اتفاق بیافتد؟

آی‌پد 4 کنونی یک تبلت بسیار عالیست که هم برای استفاده شخصی و هم برای مصرف کنندگان تجاری مانند اداره ها و شرکت ها، مناسب است. اما غیر از این، یک سری مصرف کننده عمومی وجود دارد که در هر حالت از آن استفاده می کنند، روی مبل، در تختخواب، کنار ساحل و... . این افراد همیشه شکایت دارند که آی‌پدشان خیلی سنگین است و بعد از مدتی شانه و بازوهایشان درد میگیرد. آسایش و راحتی با عمر باتری آی‌پد 5 چیزی است که ما میخواهیم با توجه به خوسته مصرف کنندگان  از آن صحبت کنیم.

اما معتقدیم که آی‌پد 5 همان طراحی آی‌پد مینی را خواهد داشت، ولی اپل هرگز نمی خواهد یک گام به عقب بردارد، آنها رو به جلو حرکت خواهند کرد و آی‌پد 5 را باریک تر از آی‌پد 4 خواهند ساخت.

بنا به گفته شایعات که در ماه اوریل گزارش شده بود، اندازه آی‌پد 5، 25 درصد سبک تر و 15 درصد باریک تر از نمونه حال حاضر خواهد بود. اگر اینگونه باشد، آی‌پد 5 چیزی حدود 7.5 در 8.0 میلیمتر ضخامت خواهد داشت، در حالیکه ضخامت آی‌پد 4 حدود 9.4 میلیمتر و آی‌پد مینی 7.2 میلیمتر است. با این حساب آی‌پد 5 تقریبا 2 میلیمتر نازک تر شده است، حالا شاید تصور شود که عمر باتری بدتر خواهد شد، بخاطر اینکه قاب نازک تری دارد.

آی‌پد مینی یک باتری لیتیوم-پلیمری 16.3 وات در ساعت دارد که تا میزان 10 ساعت مصرف عمومی روزانه، قابل استفاده خواهد بود. آی‌پد 4 هم با همین نوع باتری با 42.5 وات در ساعت ساخته شده است که مانند آی‌پد مینی شارژ آن تا 10 ساعت کار می کند. پس فرقی نمی کند که اپل تا چه میزان آی‌پد 5 را نازک درست کند، عمر باتری آن تا همین 10 ساعت کار می کند و شاید هم بتواند آن را تا میزان 12 ساعت افزایش دهد.

احتمالا آی‌پد 5 از  فناوری لمسی GF2 مانند مینی استفاده میکند و سایز باتری آن 25 تا 30 درصد کوچک تر در 8.500 تا 9.000 میلی آمپر خواهد بود. پس کسانی که تصور میکردند با نازک شدن قطر آی‌پد 5، از عمر باتری آن کم خواهد شد، باید در عقیده خود تجدید نظر کنند، چرا که این تبلت باریک تر و سبک تر خواهد شد، اما از عمر باتری آن کم نخواهد شد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: