گوشی‌های هوشمند يا تبلت‌ها، كدام را انتخاب می‌كنيد!
فون کلاب

گوشی‌های هوشمند يا تبلت‌ها، كدام را انتخاب می‌كنيد!

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 17:38 - چهار شنبه 22 خرداد 1392

http://www.dl.yekmobile.com/1/1/ring-tone-mobile-new%5BYekMobile.Com%5D.jpg

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، بزرگسالانی که در اواخر دهه ۳۰ سالگی و اوایل دهه ۴۰ سالگی زندگی خود به سر می‌برند، بیش از بقیه سراغ رایانه لوحی می‌روند و در مقابل گوشی هوشمند برای آن‌هایی که بین ۱۸ تا ۳۴ سال دارند محبوب‌تر است.

از آنجایی که محبوبیت تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند این روزها بسیار افزایش یافته است، مرکز Pew Internet در یک مطالعه جدید نتایج جالبی در این زمینه به دست آورده که در برخی موارد عجیب و قابل ملاحظه است.

این مرکز تحقیقاتی در مطالعه جدید خود به این نتیجه رسیده است که گوشی‌های هوشمند برای کاربران جوان محبوبیت بیشتری دارند و در مقابل آن دسته از افرادی که تبلت‌ها از قبیل iPad اپل یا Nexus 10 گوگل را در اختیار گرفته‌اند در گروه سنی 33 تا 44 سال طبقه‌بندی می‌شوند.

در این بررسی مشخص شد که میانسالان بیش از دیگر اقشار جامعه تمایل به خرید تبلت‌ها دارند و در مقابل جوانان بیشتر از بقیه علاقمندی خود را برای خرید گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهند. بر این اساس باید گفت که شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های الکترونیکی همراه باید سیاست‌های خود برای انتخاب اندازه نمایشگر را با سنین افراد سازگار کنند.

این بررسی نشان داد که طی سال گذشته تنها 18 درصد آمریکایی‌هایی که بیش از 18 سال دارند صاحب تبلت‌ بودند که این رقم برای سال جاری به 34 درصد رسیده است.

علاوه بر این، در بین آن دسته از خانواده‌های آمریکایی که میانگین حقوق سالانه آن‌ها کمتر از 75 هزار دلار است، 56 درصد تبلت در اختیار دارند. همچنین آن‌هایی که مدرک دانشگاهی دارند نیز علاقه بیشتری به خرید این محصول نشان می‌دهد و تقریبا نیمی از کسانی که مدرک دانشگاهی گرفته‌اند، برای خود تبلت خریداری کرده‌اند.

گفته شده است بزرگسالانی که در اواخر دهه 30 سالگی و اوایل دهه 40 سالگی به سر می‌برند بیش از بقیه سراغ تبلت‌ می‌روند و در مقابل گوشی هوشمند برای آنهایی که بین 18 تا 34 دارند محبوب‌تر است. بر این اساس گفته شده است که تبلتی برای گروه سنی 33 تا 44 سال محبوبیت بیشتری دارند و 49 درصد از فارق التحصیلان دانشگاه‌ها هم سراغ این محصول رفته‌اند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: