اپراتور ايرانی برترين شركت در بخش ارتباطات ITIEC ۲۰۱۳
فون کلاب

اپراتور ايرانی برترين شركت در بخش ارتباطات ITIEC ۲۰۱۳

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 18:33 - پنج شنبه 23 خرداد 1392

http://topup.enbank.net/images/hamraheAval.PNG

 همراه اول طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات، از همراه اول به عنوان شركت برتر بخش ارتباطات كشور تقدیر شد.
 
به نقل از وبسایت رسمی همراه اول: عصر روز سه شنبه ۲۱ خردادماه اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات (ITIEC۲۰۱۳) با معرفی شركت های برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات كشور به كار خود پایان داد.

در این همایش سه روزه كه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مركز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد؛ مدیران، اندیشمندان و صاحبنظران ایرانی و خارجی حوزه ICT، به ایراد سخنرانی، ارائه مقالات علمی و برپایی كارگاه های آموزشی پرداختند.
 
در این گزارش آمده: در همایش بین المللی ITIEC ۲۰۱۳، دكتر مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت طی سخنانی بر اهمیت تجارت و صادرات IT در صنعت كشور تاكید كرد. در این مراسم شركت های برگزیده و برتر كشور در حوزه های تجارت الكترونیك، ارتباطات، IT و نرم افزار معرفی شدند و با لوح و تندیس ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
همراه اول اعلام کرده: در بخشی از تقدیرنامه همراه اول خطاب به مهندس صدوقی مدیرعامل اپراتور اول آمده است: "از همكاری مثبت حضرتعالی به عنوان مدیرعامل برترین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه كشور و برگزیده در بخش ارتباطات اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات در راستای اهداف همایش برخود می بالیم".




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: