تلفیق گوشی و دوربین در Samsung Galaxy S4 Zoom
فون کلاب

تلفیق گوشی و دوربین در Samsung Galaxy S4 Zoom

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 18:53 - پنج شنبه 23 خرداد 1392

محصول جدید سامسونگ S4 Galaxy Zoom که ترکیبی از گوشی اسمارت فون آندروید با دوربین 16 مگاپیکسلی و لنز 10x zoom است واقعیت دارد .غول الکتریکی کره جنوبی ، شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که آخرین گوشی از سری S4 ها که با گوشی گل سر سبد گوشی ها یعنی Galaxy S4 آغاز شده است ، و با گوشی کوچکتر و ارزانتر Galaxy S4 Miniادامه داشته است و پس از آن Galaxy S4 Active فعالیت را ادامه داده است .
 این شرکت در سال گذشته با دوربین Samsung Galaxy با قیمت 550 دلار است تجربه کرده است . این دوربین دارای آندروید ، صفحه نمایش 4.8 اینچی ، لنز 21x zoom ، و اتصالات شبکه موبایل است .پس به طور کلی میتوان آن را دوربین محسوب کرد تا یک گوشی اسمارت فون ! این دستگاه یک گوشی هوشمند واقعی نیست ، و برای اشتراک گذاری عکس ها و ویدئو ها مصرف کنندگان باید به صورت ماهانه هزینه ای پرداخت کنند .




اما Galaxy S4 Zoom یک گوشی هوشمند واقعی است . این دستگاه دارای Android 4.2 با نام مستعار Jelly Bean است ، و دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 540 ×960 پیکسل است . این دستگاه دارای اتصال شبکه LTE ، پردازنده 1.5 گیگاهرتز دو هسته ای، حافظه داخلی 8 گیگابایتی ، اسلات کارت microSD برای ارتقاء آن به 64GB ، باتری 2,330mAh و طیف وسیعی از نرم افزارهای اضافی سامسونگ است .
در بخش دوربین ، دارای لنز تثبیت شده 35 میلی متری ، و گشادی آن f3.1 تا f6.3 است . سنسور آن میتواند در حساسیت ISO بین 100 الی 3200 باشد .در روی این دستگاه نیز دوربین 1.9 مگاپیکسلی برای ویدئو چت تعبیه شده است و همچنین دارای فلش نیز میباشد .S4 Zoom در تابستان امسال قابل دسترس قرار خواهد گرفت ، اما هنوز شرکت سامسونگ دربارهی قیمت آن اطلاعاتی نداده است .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: