دو بازی ارائه شده از Gameloft
فون کلاب

دو بازی ارائه شده از Gameloft

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 18:59 - پنج شنبه 23 خرداد 1392

اگر گمان میکنید که  در این ماه تمام موضوعات بازی حول محور کنسولها میچرخد ، بهتر است به حدس و گمان خود ادامه دهید .Gameloft به تازگی از نسخه های بعدی بازی محبوب Asphalt and Brothers در باری های Arms پرده برداری کرده است .این خبر برای دوست داران بازی های کامپیوتری بسیار خوشحال کننده خواهد بود .


اولین این نسخه ها میتواند Asphalt 8 : Airborne را نام برد که میتواند جانشین عالی برای Asphalt 7 :Heat باشد .از نقطه نظر کلی و همه جانبه با یکدیگر در زمینه تم بازی و داستان کلی آن زیاد تفاوت چندانی ندارند اما از نظر بازی موبایل میتوان تفاوت هایی را حس کرد .
 این شرکت ، Gameloft ، همچنین اضافه کرده است که آنها به منظور احساس بهتر خودرو و اتومبیلرانی بهتر موتورهای جدیدی به ماشین ها اضافه کرده اند .در این سری از بازی ها نقاط مختلف دنیا در آن اضافه شده است و مدل های چند بازیکنی نیز افزوده شده است .هنوز در مورد تاریخ وگشایی و انتشار این بازی ها در بازار مشخص نشده است .


بازی بعدی Brothers in Arms 3 است ، که نسخه بعدی بازی های مبتنی بر جنگ است با تیرانداز شخص سوم است .Brothers in Arms 3 گفته میشود که یک نوع بازی است که در آن آزادی حرکت زیادی وجود دارد .در این رابطه اطلاعات و جزئیات دقیقتری موجود نمیباشد . و ما نیز مانند شما همچنان باید منتظر باقی بمانیم .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: