فروش میلیاردی موبایل در سال جاری
فون کلاب

فروش میلیاردی موبایل در سال جاری

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 14:42 - شنبه 25 خرداد 1392

 در طول سال جاری میلادی میزان فروش گوشی تلفن همراه به یک میلیارد و 860 میلیون دستگاه خواهد رسید.


تحقیقات نشان داده که تا چهار سال آینده بیش از 6.6 میلیارد گوشی توسط کاربران موبایل در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. براساس گزارش موسسه تحقیقاتی CCS Insight، از میان 6.6 میلیارد کاربر موبایل، دو سوم آنها گوشی‌ هوشمند دارند، این در حالی است که در طول سال 2012 فقط 25 درصد مردم گوشی هوشمند داشتند.

اما در طول سه ماهه اول سال 2013 میزان فروش گوشی‌های هوشمند از گوشی‌های معمولی بیشتر شد. ظاهراً عرضه گوشی‌های هوشمند با قیمت ارزان‌ باعث افزایش میزان فروش گوشی‌های هوشمند حتی در بازارهای نوظهور شده است. بر همین اساس انتظار می‌رود در طول سال‌جاری میلادی میزان فروش گوشی‌های تلفن همراه در سراسر دنیا به یک میلیارد و 860 میلیون دستگاه برسد که به این ترتیب 53 درصد کل فروش گوشی به گوشی‌های هوشمند اختصاص می‌یابد.

بر اساس اطلاعات این گزارش، بازار گوشی‌های هوشمند در غرب اروپا و آمریکای شمالی اشباع می‌شود که بیش از 50 درصد کل کاربران گوشی‌های هوشمند در این مناطق زندگی می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود تا دو سال دیگر این رقم به 80 درصد برسد. فروش جهانی گوشی‌های هوشمند از سال 2012 تا 2017 با افزایش 2.5 برابری همراه خواهد بود و به دو میلیارد و 100 میلیون دستگاه می‌رسد. همچنین میزان فروش گوشی‌های مبتنی بر شبکه نسل چهارم در طول این پنج سال با رشد 10 برابر همراه می‌شود و احتمال می‌رود به 650 میلیون دستگاه برسد و گفته می‌شود که نیمی از این گوشی‌ها در بازارهای نوظهور به فروش می‌رسد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: