آیفون ۵S با رنگی زيبا وارد می‌شود
فون کلاب

آیفون ۵S با رنگی زيبا وارد می‌شود

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 14:53 - شنبه 25 خرداد 1392

 به گزارش جی‌اس‌ام آریا، اپل درصدد است تا آیفون ۵S را در آگوست با رنگ زرد که شاید تعجب بسیاری از علاقه‌مندان محصولاتش را در پی داشته باشد، روانه بازار کند.


از آخرین اخبار مرتبط با اپل که اخیرا توسط برخی از رسانه‌های ژاپنی منتشر شده باید گفت که محصول بعدی آیفون در سه ماهه سوم سال جاری رونمایی خواهد شد و حواشی پیرامون آن باید گفت که احتمال زرد شدن این گوشی نیز وجود دارد.

این گوشی در آگوست رونمایی خواهد شد که دارای پردازنده ارتقا یافته‌ای است و براین اساس می‌توان انتظار رونمایی از پردازنده A7 را نیز همزمان با آیفون 5S داشت.

البته گفته شده که دوربین این گوشی نیز از دیگر شاخص‌های ارتقا خواهد بود و البته این امری عادی است که همزمان با رونمایی از یک محصول به روز شده، دوربین آن نیز در راستای تمایلات عده خاصی ارتقا می‌یابد.

علی‌رغم اینکه گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تولید این گوشی با صفحه نمايش 5.7 اینچ وجود دارد اما به قطع این گوشی نیز مانند سری گذشته خود خواهد بود در این زمینه تفاوتی با آیفون 5 ندارد.

جالب است که در همین ماه، آی‌پد مینی2 نیز رونمایی خواهد شد اما هنوز مشخص نیست این تولید نسل چهارمی قرار است در چه سایز و با چه مشخصاتی ارائه شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: