با استفاده از Spinpod عکس های پانوراما بگیرید
فون کلاب

با استفاده از Spinpod عکس های پانوراما بگیرید

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 15:15 - شنبه 25 خرداد 1392

با استفاده از Spinpod عکس های پانوراما بگیرید

 همانطور که می دانید حالت عکس برداری پانوراما به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید با دوربین ها و یا گوشی های هوشمندی که این توانایی را دارند، عکس های پی در پی و پیوسته به هم بگیرید. برای اینکار شما نیاز دارید که دستتان را مرحله به مرحله برای گرفتن هر عکس بچرخانید. Spinpod  یک دستگاه چرخنده ی قابل حمل است که برای گرفتن عکس های پانوراما طراحی شده است و زحمت شما را برای چرخاندن دستتان کم می کند. 

 


این دستگاه یک وسیله ی سکو مانند است که  می توانید گوشی ها و  دوربین هایتان را روی آن قرار دهید و بعد با چرخیدن دستگاه عکس های پیوسته بگیرید. از آنجا که این دستگاه با سرعت کنترل شده و یکسانی می چرخد، هرگز بین عکس ها فاصله نمی افتد، نه همپوشانی بیشتر و نه حتی یک پیکسل از دست رفته. 
Spinpod  دارای یک صفحه ی 2.5 در 0.5 اینچی است که مناسب برای گوشی های آیفون و اکثر گوشی های اندرویدی است و دارای یک قفل است که با چرخاندن آن گوشی در موقعیتش محکم می ایستد. همچنین دارای یک آداپتور است که می تواند گوشی ها و دوربین ها را به صورت افقی نگه دارد. شما می توانید سرعت چرخیدن دستگاه را در حالت های 5، 10 و 15 ثانیه تنظیم کنید؛ این حالت می تواند برای زمانی مناسب باشد که شما Spinpod را وسط یک میز گذاشته اید و می خواهید از نمایی عکس برداری کنید که برایتان امکان پذیر نیست. 

 


باتری دستگاه می تواند تا 10 ساعت کار کند و نیز می تواند از طریق یک مایکرو USB هم شارژ شود. این دستگاه در واقع می تواند به عنوان یک سه پایه ی استاندارد عمل کند و می توانید آن را روی هر سطحی که بخواهید، حتی روی کف دستتان قرار دهید.  یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده ی این دستگاه استفاده از چند Spinpod  به طور همزمان است که به وسیله ی یک پایه ی نصب ال مانند چسبیده می شود. در این شرایط می توانید در هر زاویه ای که بخواهید، عکس برداری کنید. قرار است Spinpod  در ماه اکتبر ارائه شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: