رکورد زنی سونی در لپ تاپ های سبک وزن
فون کلاب

رکورد زنی سونی در لپ تاپ های سبک وزن

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 15:16 - شنبه 25 خرداد 1392

 

سونی قصد دارد با عرضه مدل های Vaio Pro 11 و 13 خود سبک ترین اولترابوک های لمسی را به بازار وارد کند.

این خبر که در 5 ژوئن تایید شد نشان داد این ویژگی برجسته ترین نقطه قوت این لپ تاپ هاست. همچنین جای خوشحالی است که سونی هم به رقابت رو به افزایش لپ تاپ های مجهز به نسل چهارم پردازنده های اینتل موسوم به هاسول پیوسته است.

این کمپانی امیدوار است با قدرت بالای این پردازنده ها و ضخامت و وزن بسیار کم این لپ تاپ ها، بتواند توجه خریداران را با قیمت 1000 پوندی خود جذب نماید. شاید این جاه طلبانه به نظر برسد اما با یک نگاه به این دو مدل شما هم به این عقیده می رسید که با داشتن ویندوز 8 و ظاهری تا این حد حرفه ای و زیبا، توجه بسیاری از کاربران را به خود جذب خواهند کرد.

وایو پرو 11 تنها 870 گرم وزن داشته در حالی که مدل وایو پرو 13 وزنی معادل 1.06 کیلوگرم دارد.

از نظر عمر باطری اما مدل وایو پرو 13 می تواند 8 ساعت دوام بیاورد و در مدل دیگر این میزان به 11 ساعت افزایش پیدا می کند. یک باطری صفحه ای انتخابی نیز می تواند این زمان ها را به ترتیب به 18 و 25 ساعت افزایش دهد که فوق العاده است.

هر دو مدل 11.6 و 13.3 اینچی دارای وضوح تصویری فول اچ دی بوده و سونی برای لذت بخش تر کردن مشاهده آن ها، از فناوری براویا نیز در آنها استفاده کرده است که هر تصویر و ویدیو را آنالیز می کند و با بهبود کیفیت پیکسل ها یا جبران کمبود پیکسل ها کیفیت تصاویر را به مراتب افزایش می دهد. این لپ تاپ ها از تراشه گرافیک مجتمع اینتل HD Graphics 4400 استفاده می کنند و از فناوری NFC نیز پشتیبانی می کنند.

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: