Smart Cargo وسیله ی جانبی فوق العاده برای آیپد
فون کلاب

Smart Cargo وسیله ی جانبی فوق العاده برای آیپد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 15:18 - شنبه 25 خرداد 1392

Smart Cargo وسیله ی جانبی فوق العاده برای آیپد

 وسیله ای برای کاربران آیپد است که زندگی را کمی برایشان آسانتر کرده است. این وسیله در پشت کاور آیپد می چسبد ومی تواند جایی برای نگهداری وسایلی مانند هدفون، USB، کابل و یا قلم آیپدتان باشد. اسمارت کارگو یک محفظه ی پلاستیکی است که به کمک آهن ربا پشت آیپد قرار می گیرد. فضای داخلی آن با پارچه ای نرم پوشیده شده، بنابراین میتوانید هر وسیله ی شکننده ای را آنجا قرار دهید ونگران آسیب دیدن آن نباشید. 



دونات ساگوی، طراح این دستگاه، وسیله ای سبک برای شما اختراع کرده است که به شما این امکان را می دهد در هر لحظه و همه جا آن را روی آیپدتان بچسبانید و همیشه با خود داشته باشید. Smart Cargo  به گونه ای طراحی شده که نیازی نیست برای استفاده از آیپد مجبور باشید هر لحظه آن را بردارید و یا بچسبانید؛ وقتی که کاور آیپد بسته است، این دستگاه می توانند مانند یک دستگیره برای حمل آیپد عمل کند. زمانی هم که می خواهید با آیپد کار کنید، می توانید کاور آن را رول کنید و از اسمارت کارگو به عنوان یک تکیه گاه استفاده کنید.



 یکی دیگر از کاربردهای جالب این دستگاه که توسط دونات ساگوی طراحی شده است، حالت نگهدارنده ی مچ است. وقتی می خواهید چیزی را تایپ کنید، می توانید اسمارت کارگو را از پشت کاور جدا کنید و آن را زیر مچ تان قرار دهید. شاید برای خیلی ها این ویژگی زیاد کاربردی به نظر نیاید، ولی برای  کسانی که از صفحه کلید و تایپ زیاد استفاده میکنند و از آن پدهای مچی استفاده می کنند، این حالت می توانند خیلی مفید باشد. دونات ساگوی به دنبال یک منبع مالی در 
Kickstarter می گردد تا بتواند به کمک آن این دستگاه را تولید انبوه کند. این دستگاه با ظاهری ساده و طراحی سبک، به عنوان یک انباری کوچک، قطعا می توانند رضایت کاربران خود را برآورده کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: