با استفاده از Clipless گوشی ها به لباس متصل میشوند .
فون کلاب

با استفاده از Clipless گوشی ها به لباس متصل میشوند .

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 15:19 - شنبه 25 خرداد 1392

با استفاده از Clipless گوشی ها به لباس متصل میشوند .

 زمانیکه که به باشگاه و یا جاهای خاصی میروید آیا دوست دارید که گوشی موبایلتان در نزدیکی شما باشد ؟ و یا آن را در درون کیف خود قرار میدهید ؟ در بعضی مکانها به عنوان مثال باشگاه ها ، این گوشی ها ممکن است جلو دست و پای فرد را بگیرد و یا خطر افتادن آنها وجود دارد .یک کمپانی که به نوآوری معروف است یک Clipless طراحی کرده است . این وسیله نگه دارنده به گوشی هوشمند کاربران متصل میشود و اجازه میدهد گوشی ها تقریبا در هر مکانی که دوست دارند وصل شود .به گفته سازندگان این محصول ،توسط این اختراع ، گوشی ها میتواند به دیوار ، داشبورد ماشین ، یا هر جایی که تقریبا سطح صافی دارد متصل شود .
هدف از ساخت این محصول این است که آنها را از کیف های چرمی و غیره نجات دهیم . این محصول به کاربران اجازه میدهد که گوشی های خود را در جاهایی که دوست دارند قرار دهند ، برای استفاده از این محصول دیسک ها و کلیپ های خاصی استفاده میشود تا به لباس فرد متصل شود .Clipless از سه بخش مجزا تشکیل شده است .اولین این قسمت ها ، یک اتصال نیمه پایدار است که به پشت گوشی متصل خواهد شد .این قسمت به دومین بخش نیز متصل خواهد شد که باعث میشود Clipless به سطح خارجی لباس و غیره با استفاده از یک دیسک بچسبدو آخرین بخش آن در داخل  بافت آن پوشیده میشود .



این وسیله چسبنده تنها برای یک وسیله قابل استفاده خواهد بود و اگر فرد بخواهد بیشتر از یک وسیله را به آن متصل کند ، تعداد بیشتری از این محصول را نیاز دارد .Clipless هم میتواند از طریق پایه های جدا به دیگر سطوح نیز متصل شود .هدف از اختراع این پایه ها قرار دادن گوشی ها در هر جایی که کاربران دوست دارند است . این مکانها میتواند جایی که فرد میرود و یا یک مکان استاتیک خواهد بود .سازندگان در حال اضافه کردن قابلیت NFC به این دستگاه است .این ویژگی میتواند گزینه های متفاوتی مانند  برنامه ای خاص در مکان مورد نظر را راه اندازی کند ( به طور مثال زمانیکه بر روی درب یخچال متصل میشئد برنامه ای خاص را راه اندازی کند .) 
 سازندگان این محصول در نظر دارند تا آن را Kickstarter قرار دهند .این مجموعه با یک Clipless ، یک متصل کننده ، یک دیسک لباس و یک پایه NFC با قیمت 17 دلار به فروش میرسد .اما پس از این که این محصول منتشر شود ، این شرکت قصد دارد آن را با قیمت 35 دلار به فروش برساند .





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: