اپلیکیشن ها زندگی افراد را تغییر خواهند داد .
فون کلاب

اپلیکیشن ها زندگی افراد را تغییر خواهند داد .

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 15:20 - شنبه 25 خرداد 1392

 برای بسیاری از ما برنامه ها و اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی های هوشمند و یا تبلت ها به منزله سرگرمی و ارتباط در نظر گرفته میشود .ما این روزها با بازی ها ، برنامه های شبکه های اجتماعی و دیگر چیزها روزها را به سر میکنیم .
 اما افراد زیادی وجود دارند که کل زندگی شان را این برنامه ها تحت شعاع قرار داده است . برای این دسته از افراد این برنامه ها تنها وسیله ای برای سرگرمی و یا ایجاد ارتباط تلقی نمیشود بلکه به آنها کمک میکند تا بیشتر بیاموزند ، رشد کنند و  به طوری عمل میکند که انگار زندگی برای این افراد بدون برنامه ها و اپلیکیشن ها غیر ممکن و یا سخت خواهد بود .اپلیکیشن ها به آنها کمک میکند تا به زندگی عادی برگردند . در آخرین اخباری که از شرکت Apple شنیده شده است این است که این شرکت ویدئویی منتشر کرده است و در آن به ما نشان میدهد که چگونه دستگاه های iOS و برنامه های اجرا شده در آن میتواند در زندگی برخی افراد تغییرات کوچک و در بعضی مواقع بزرگی ایجاد کند .



 این ویدئوی پخش شده از شرکت اپل ، بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است . پس از تماشای این ویدئو بسیار سخت است که برای این دسته از افراد که در فیلم نشان داده شده است ، خوشحال نشد .بسیار خوشحالیم که با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه تکنولوژی ، فن آوری ، موبایل و غیره در طی این سالها اتفاق افتاده است ، به نقطه ای از زمان رسیده ایم که توانسته است بر روی زندگی افراد تاثیرات بسزایی ایجاد کند .این اتفاقات اعتبار خود را مدیون سازندگان این برنامه ها و اپلیکیشن ها و سرویس ها است که با ساختن آنها توانسته اند بعضی از کارها را امکان پذیر کنند . شرکت هایی مانند Apple نیز با فراهم کردن پلت فرم ها توانسته اند به زندگی افراد شکل دهند و تغییراتی در زندگی مردم ایجاد کنند .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: