صفحه نمایش 5.7 اینچی اپل
فون کلاب

صفحه نمایش 5.7 اینچی اپل

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:46 - یک شنبه 26 خرداد 1392

شرکت اپل در حال ساخت بر روی محصولات جدید شرکتش است . Apple در حال حاضر بر روی iPhone بزرگتر با صفحه نمایش 5.7 اینچی کار میکند ، و در عرصه صفحه نمایش بزرگتر در میان رقبا میخواهد نقش بزرگی را ایفا کند .این شرکت در نظر دارد تا سال آینده حداقل دو عدد آیفون بزرگتر را در بازارهای گوشی های هوشمند منتشر کند .به گفته رویترز این گوشی ها دارای صفحه نمایش بزرگتر خواهند بود که یکی از آنها دارای صفحه نمایشی به ابعاد 4.7 اینچ و دیگری با ابعاد بزرگتر در حدود 5.7 اینچ خواهد بود .
بنا به گزارشات شنیده شده در این رابطه ، تولیدکنندگان با برنامه ای خاص برای  ساخت و تولید صفحه نمایش بزرگتر نزدیک میشوند .اما این گزارشات اضافه کرده است که هنوز هم این موضوع مورد بحث است و تصمیم نهایی در این رابطه گرفته نشده است .


 این انگیزه ساخت صفحه نمایش بزرگتر نیاز به رشد برای رقابت در برابر رقیب خود سامسونگ دارد ، در حالیکه گوشی Galaxy S4 دارای نمایشگر 5 اینچی بوده است و همچنین گوشی ها و یا تبلت ها که با نام مستعار Phablet دارای صفحه نمایش بزرگتر نیز میباشند .در واقع اگر اپل یک دستگاه 5.7 اینچی پیشنهاد کرده است ، میتوان آن را در رده بندی phablet ها آن را جایگزین کرد .برای مثال Samsung's Galaxy Note II با صفحه نمایش 5.5 اینچی جزء این دسته می باشد .


یکی دیگر از شایعات اخیر وجود رنگ های متفاوت و متعدد در iPhone ها خواهد بود .در جلسه سرمایه گذاری هفته گذشته ، تحلیلگری به نام Brian White اعلام کرده است که گوشی آیفون کم هزینه به نام " iPhone Mini " در 5 رنگ متفاوت و مجزا منتشر خواهد شد .رویترز میگوید : اپل با آیفون های 99دلاری میخواهد در بازارهای چین و هند رشد مضاعفی داشته باشد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: