Galaxy Note 8.0 رقیب سرسخت آیپد مینی
فون کلاب

Galaxy Note 8.0 رقیب سرسخت آیپد مینی

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 12:17 - پنج شنبه 2 خرداد 1392

  قطعا شما هم آیپدمینی تان را دوست دارید، ولی کافیست یک بار گلکسی 8 سامسونگ را استفاده کنید. از لحاظ سایز تقریبا شبیه هستند، اما این شباهت همین جا تمام میشود؛ سامسونگ ویژگی هایی را به تبلتش اضافه کرده است که آن را خاص میکند و یک سر و گردن بالاتر از دیگران قرار میگیرد.

 بعضی از ویژگی های سخت افزاری آن به این ترتیب است: پردازنده ی چهار هسته ای 1.6GHz ، صفه نمایش لمسی 8 اینچی به اضافه ی قلم دیجیتالی، حافظه ی 2 گیگا بایتی و ظرفیت ذخیره سازی تا 16 گیگا بایت، دوربین پشت وجلو تا 5 مگا پیکسل، سیستم عامل اندروید 4، و... شاید بعضی ها اندروید را در نوت 2 دوست نداشتند، اما قضیه در نوت8 فرق میکند؛ هماهنگی درست میان سیستم عامل و ویژگی های سخت افزاری، باعث شده که به خوبی کار کند. 



اما اگر بخواهیم گلکسی نوت8 را با آیپد مینی مقایسه کنیم باید گفت که هر دو تبلت های معرکه ای هستند و برنامه های متنوعی را در خود جای داده اند که برای کاربران جالب و مفید خواهد بود. البته سامسونگ بعضی ویژگی های برنامه ای و سخت افزاری خاص دارد که میتواند با آنها از اپل جلو بزند: قلم S، که در جایگاهی پایین سمت راست تبلت قرار میگیرد. وقتی قلم را از جایش برمیدارید یک صدای تایید مانند شنیده میشود و حالا آماده ی نوت برداری است. این قلم حالت معلق مانندی دارد که شبیه کار موس در کامپیوترهای خانگی است، کافیست قلم را روی کنترل های صفحه نگه دارید، اطلاعات درج میشوند. 
ویژگی دیگری که باعث میشود سامسونگ آیپد مینی را پشت سر بگذارد، حالت نمایش دو تایی آن است؛ یعنی شما میتوانید دو برنامه ی مختلف را که باز کرده اید، همزمان روی صفحه ی نمایش داشته باشید!



 چنین خاصیتی در صفحه نمایش های بزرگ تبلت میتواند بسیار مفید باشد. با نمایش دوتایی، به عنوان مثال شما میتوانید جیمیل تان را در سمت چپ صفحه باز بگذارید و در سمت راست روی برنامه ی آفیس تان کار کنید. ویا میتوانید از دو اپلیکیشن پشتیبان، همزمان استفاده کنید، مثلا میتوانید مرورگر کروم را باز کنید و در گوشه ی دیگر صفحه برنامه ی نوت برداری پاپیروس را داشته باشید و از سایت های منبع نوت برداری کنید. در اینکه خیلی ها تعصب خاصی به اپل و آیپد دارند شکی نیست، اما مصمئنا از امتحان کردن گلکسی نوت8.0 پشیمان نخواهند شد.

 

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: