تبلت‌های جدید به بازار آمدند
فون کلاب

تبلت‌های جدید به بازار آمدند

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 19:39 - دو شنبه 27 خرداد 1392

شرکت توشیبا در راستای تبلت های اندرویدی رده Excite، سه محصول جدید را ارائه داده است؛ دو نمونه از آنها توانست آی‌پد رتینا را شکست دهد و نمونه دیگر با وضوح بسیار بالایش توانست رقیب سرسختی برای نکسوس 10 باشد. هر سه این تبلت ها مجهز به سیستم عامل اندروید جلی بین هستند و احتمال می رود در فروشگاه آنلاین توشیبا در 25 ژوئن رکورد بشکنند.

مدل های Excite Pro و Write تبلت هایی هستند که وضوح تصویر صفحه نمایش آنها 2560 در 1600 می باشد و دارای پردازنده های چهار هسته ای Nvidia هستند. از طرف دیگر، مدل Pure وضوح پایین تری دارد و مجهز به پردازنده Tegra 3 است، اما از لحاظ قیمت این تبلت ها تفاوت زیادی با هم ندارند.

از دیگر ویژگی های Excite Pro می توان به این موارد اشاره کرد: صفحه نمایش 10.1 اینچی، رم 2 گیگا بایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، گسترش حافظه پشتیبان با میکرو SD، بلندگوهای استریو با کیفیت Harman Kardon، تکنولوژی پردازش صدا و خروجی صدای باس، وب کم 1.2 مگاپیکسلی در جلو، دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب، قابلیت تصویربرداری پانوراما، فن آوری تثبیت تصویر، ورودی HDMI و USB و ... . برای این محصول قیمت 499.99 در نظر گرفته شده است.


در نقطه ای بالاتر، تبلت های Write قرار دارند که تقریبا ویژگی های مشترکی با Excite دارند، اما صفحه نمایش آن با شیشه Corning Gorilla در صدر قرار دارد. این مدل به دیجیتایزر TruPen مجهز است که برای نوشتن و یادداشت برداری مناسب است. شرکت توشیبا در این باره می گوید: "صفحه نمایش این تبلت ها با حساسیت 1.024 نقطه ای و قلم  لمسی اش، به کاربران تجربه نوشتن با کاغذ و خودکار را به ارمغان می آورد."


Write می تواند گزینه خوبی برای دانش آموزان و هنرمندان دیجیتالی باشد. قیمت این تبلت ها 599.99 است. کار با یک تبلت با کیفیت تصویر فوق العاده بالا قطعا می تواند خیلی لذت بخش باشد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: