انتشار تکنولوژی پوشیدنی شرکت Acer در سال 2014
فون کلاب

انتشار تکنولوژی پوشیدنی شرکت Acer در سال 2014

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 22:15 - دو شنبه 27 خرداد 1392

 همانطور که میدانید مدتی است که بسیاری از خبرها و شایعات حول محور تکنولوژی پوشیدنی بر حال شکل گیری است ،از زمانیکه گوگل کامپیوترهای پوشیدنی و یا همان عینک گوگل را اعلام کرده است ، بسیاری از شرکت ها و کمپانی های دیگر نیز چنین ادعایی کرده اند که میخواهند محصولی مشابه عینک گوگل تهییه کنند .بسیار جالب است که شرکتی مانند Acer نیز به تازگی اعلام کرده است که بر روی پروژه تکنولوژی پوشیدنی مشغول است .



 رئیس گروه گوشی های هوشمند شرکت ایسر ، ST Liew در این باره میگوید که :" ما به دنبال تکنولوژی پوشیدنی هستیم و گمان میکنیم که هر شرکت تولید کننده ای باید به دنبال تکنولوژی های قابل پوشش باشد . این ویژگی، نکته جدیدی محسوب نمیشود ...تنها در مسیری که باید و درست است قرار نگرفته است .اما تنها فرصتی برای میلیاردها دلار در صنعت محسوب میشود ." Liew اضافه میکند که او معتقد است که این مشکل اصلی و عمده آن در پیدا کردن محصول مناسب برای مشریان است و چگونگی ساخت یک تکنولوژی پوشیدنی آنقدرها مشکل ساز نیست .
 او همچنین اضافه میکند که ما میتوانیم انتظار داشته باشیم این شرکت در سال آینده محصول جدیدی در این زمینه تولید کند . اما این محصول در حال ساخت بیشتر به ساعت هوشمند شباهت دارد .Liew همچنین جزئیات بیشتری از این ساعت تهییه کرده است و میگوید باتری این محصول به مدت تمام روز دوام خواهد آورد و در صورت تخلیه شدن میتواند با استفاده از شارژرهای قیاسی شارژ شود .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: