گوشی iPhone 5S به رنگ طلایی
فون کلاب

گوشی iPhone 5S به رنگ طلایی

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 22:16 - دو شنبه 27 خرداد 1392

گوشی iPhone 5S به رنگ طلایی

 شرکت Apple از آن دسته از شرکت هایی است که همیشه مورد توجه قرار گرفته است و در بیشتر اوقات خبرهای مربوط به آن با استقبال زیادی روبرو میشود . به دلیل این توجهات درباره محصولات آن در بعضی مواقع با شایعات فراوانی روبرو خواهیم شد . از آنجایی که سیاست این شرکت اینگونه است که هرگز درباره محصولاتش صحبتی نمیکند و جزئیات آنها را بروز نمیدهد ،ما تمامی این خبر ها و شایعات را تنها در ذهن خود میسپاریم . 

 



نسل بعدی ایفون ها هنوز مشخص نشده است ، این نکته بسیار ناامید کننده است که در WWDC اخیر ، هیچ اشاره ای از نسل بعدی آیفون ها نشده است .بر اساس برخی از شایعات ، گفته میشود نسل بعدی گوشی های هوشمند اپل در تاریخ سه ماهه سوم امسال ارائه خواهد شد .بما بنا بر گزارشی که در روز پنجشنبه شنیده شده است ، قرار است این گوشی در رنگ طلایی نیز منتشر شود .بر اساس این گزارش ، این رنگ مشابه رنگ طلایی SIM که در نمونه های قبلی مشاهده کرده ایم خواهد بود .اما جدا از این رنگ زیبا و منحصر به فرد دو رنگ سفید و نقره ای نیز در لیست رنگ های گوشی هوشمند Apple iPhone 5S قرار دارد . 

 



بر اساس ادعای Japan’s Macotakara، گوشی هوشمند iPhone 5S در ماه آگوست با CPU بروزرسانی شده و همچنین پردازنده Apple A7 در زیر بدنه آن روانه بازار شود .نظر شما درباره رنگ طلایی نسل بعدی گوشی های هوشمند آیفون چیست ؟ این گوشی با این رنگ خاص بسیار فانتزی به نظر میرسد ، این طور نیست ؟ما در سالهای گذشته با تعدادی گوشی های هوشمند از جنس طلا و حتی در بعضی مواقع با جواهر تزیین شده مواجه شده بودیم .اما آیا شرکت اپل با ساخت گوشی iPhone 5S به رنگ طلایی قصد دارد این رنگ را بسیار عادی جلوه دهد ؟




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: