آیا تبلت های Dell از iPad ها بهتر هستند ؟
فون کلاب

آیا تبلت های Dell از iPad ها بهتر هستند ؟

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 22:17 - دو شنبه 27 خرداد 1392

 مایکروسافت انگار قصد ندارد تا زمانیکه فروش iPad ها به صفر برسد از کار خود دست بردارد .انگار این شرکت قصد دارد وجود تمان iPad ها را از روی زمین پاک کند .به نظر میرسد که به دلیل جنگ ما بین آنها و کلیشه های مربوطه این کار را انجام میدهد .در حمله دوم این شرکت که بر اساس انتشار iPad ها در پنج شنبه اتفاق افتاد ، مایکروسافت تلاش کرد تا نشان دهد حتی تبلت های شرکت Dell بسیار بهتر از iPad ها هستند . 



درست مانند تبیلغ اول این مرحله ، Redmond از آهنگ اندازه گیری Siri برای نشان دادن چگونگی اندازه تبلت های Windows  و iPad هااستفاده میکند . و در این زمان نوبت Dell XPS 10 است .شما مطمئنا در هنگام مقایسه Prius و  Ferrari حیرت زده خواهید شد، اگر به شما بگوییم که با صرفه ترین مقایسه ها با تبلت Dell انجام خواهد شد .شما باید تصمیم بگیرید که ایا قرار دادن کارت SD یک عنصر حیاتی در زندگی شما محسوب میشود یا خیر ! 
طبیعی است که مایکروسافت همچنین از شما میخواهد که به سایت مقایسه این شرکت بروید و جزیئات مقایسه ها را با دقت مورد مطالعه قرار دهید .جالب است که بدانید Dell حدود 0.04 پوند سبکتر از iPad است و همچنین صفحه نمایش آن 0.4 اینچ بزرگتر است .فقط اگر ماشین های  Dell میتوانستند تنها 0.4 درصد احساساست مثبت نسبت به iPad ها ایجاد میکردند ، فروششان بسیار آسانتر صورت میپذیرفت . شما به عنوان یک مصرف کننده کدام یک از آنها را ترجیح خواهید داد ؟




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: