بازی Garden Warfare
فون کلاب

بازی Garden Warfare

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 22:18 - دو شنبه 27 خرداد 1392

 باید اعتراف کنیم ، زمانیکه برای اولین بار درباره PvZ: Garden Warfare شنیدیم ، خیلی درباره این بازی مشتاق و هیجانزده نبودیم و در نگاه اول پر جاذبه به نظر نمی رسید ، اما الان باید بگوییم که با دیدن ویدئو جدید از این بازی ، بسیار خوشحال هستیم که اشتباه فکر میکردیم و این ویدئو تغییرات اساسی در نگرش ما به این بازی ایجاد کرد و آن را به یکی از سرگرم کننده ترین بازی ها تبدیل کرد . 
زمانیکه بازی Garden Warfare در E3 اعلام شد ، EA گیم پلی این بازی را نشان داد . این بازی 3D است و دارای شخصیت سوم شخص خواهد بود و همانطور که انتظار میرود چند همکار در این بازی او را همراهی میکند که باعث سرگرمی بیشتر و هیجان میشود .در یک ویدئو پخش شده از این بازی میتوانیم ببینیم که چهار بازیکن نقش های متفاوتی را ایفا میکنند . همانطور که قبلا ذکر شد ، این بازی 3D است و باید به خاطر این موضوع از Frostbite 3  تشکر کرد ، که همان کسانی که در Battlefield 4 نیز همکاری کرده اند .در این بازی بازیکنان با هم بازی میکنند و در برابر حمله انبوهی از زامبی ها مقاومت میکنند . 

 



توانایی های مختلف از بازی اصلی در این بازی نیز حفظ شده است و به آن شکل کاملا جدیدی داده است که حتی میتوان گفت که بهتر شده است .حالت های متفاوت دیگری نیز در این بازی وجود دارد ، اما همکاران چند نفره به این جلوه بسیار هیجان انگیزی داده اند که ممکن است دیگر به حالت های دیگر توجه نکنید .ویژگی های این بازی  به شدت ما را به یاد Team Fortress 2 می اندازد . 
این بازی در ابتدا در Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد و سپس خوشبختانه در دیگر پلت فرم ها نیز عرضه خواهد شد .البته ، این بازی به عنوان بازی کنسول /PC شناخته شده است ، و نباید انتظار داشته باشید آن را در گوشی های موبایلتان مشاهده کنید .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: