تاریخ عرضه و قیمت بلک بری Q5 مشخص شد
فون کلاب

تاریخ عرضه و قیمت بلک بری Q5 مشخص شد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 22:20 - دو شنبه 27 خرداد 1392

 

ما مدت نسبتا زیادی هست که منتظریم تا قیمت گوشی BlackBerry Q5 مشخص شود. سرانجام حدود قیمت این گوشی مشخص شد و اگر چه مانند گوشی Q10 این کمپانی به طرز اشرافی گران قیمت نیست، اما با این حال چندان هم ارزان نمی باشد!

بلک بری اعلام کرد که Q5 به عنوان اولین گوشی ارزان قیمت این شرکت عرضه خواهد شد که از سیستم عامل استفاده شده در Q10 بهره خواهد برد.

بنا بر خبر وب سایت Unlocked-Mobiles این گوشی با قیمت 349.98 پوند به صورت آنلاک یا SIM-free عرضه خواهد شد که با این حساب قیمتی مشابه گوشی های نوکیا لومیا 820، اچ تی سی وان ایکس پلاس، موتورولا ریزر اچ دی و آیفون 4 هشت گیگابایتی خواهد داشت.

بنابراین باید شاهد رقابتی سخت و نفس گیر باشیم. گوشی ارزان قیمت بلک بری از یک صفحه نمایش 3.1 اینچی با رزولوشن 720p ، پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.2 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در قسمت جلویی و یک نمونه 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی بهره می برد. این مشخصات چیزی نیست که این گوشی را از بقیه متمایز کند.

اما چیزی که این کار را می کند، یک صفحه کلید کامل از نوع QWERTY می باشد که بلک بری در ساخت آن استاد است. بنابراین کاربرانی که به دنبال صفحه کلید سخت افزاری هستند می توانند به راحتی تصمیم گیری کنند.

تاریخ عرضه این گوشی 15 جولای اعلام شده که این خبر از سوی یکی از اپراتورها اعلام شده است.

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: