با GPS آیفون دزدها را دستگیر کنید .
فون کلاب

با GPS آیفون دزدها را دستگیر کنید .

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:49 - سه شنبه 28 خرداد 1392

با GPS آیفون دزدها را دستگیر کنید .

شاید افرادی که مورد سرقت قرار گرفته شده اند ، آن حادثه را هرگز فراموش نکنند و برایشان از دست دادن وسایلشان بسیار دردناک باشد . دزدیه شدن گوشی هوشمند زیبا و دوست داشتنی هر فردی بسیار ناراحت کننده است . اما برای دزدها خبر بدتری داریم : مراقب خود باشید ! اگر آیفونی را بدزدید ، صاحب آن میتواند به راحتی شما را پیدا کند .این دقیقا اتفاقی است که برای فردی در کالفرنیا رخ داد و لپ تاپ ، آیفون و iPad او مورد سرقت قرار گرفت .
سه مرد  به Enner Mendoza نزدیک شدند و توسط یک شئ سخت به پشت گردن او فشار وارد کردند و تلتش کردند اموال او را مورد سرقت قرار دهند .آنها پس از اینکه کیف او را که حاوی تکنولوزی های با ارزش و ساعت و کیف پول او بود ، سوار ماشینشان شدند و از آن صحنه با خنده دور شدند .اما Mendoza آخرین خنده آنها خراب کرد !


او به سرعت به منزلش بازگشت ، و به پلیس خبر داد ، و از طریق برنامه ردیابی GPS از طریق کامپیوترش تلاش به پیدا کردن آنها کرد .او توانست محل خودرو را در شهر همسایه در نزدیکی مغازه ای ردیابی کند . پلیس توانست اشیاء سرقت شده را به همراه تفنگ جعلی پیدا کنند .
این برای بار اولی نیست که GPS توانسته است به کمک افراد بیاید و روز آنها را بسازد ، اما با این حال دزدی گوشی های هوشمند در حال افزایش است .این دستگاه ها با ارزش هستند و به آسانی میتوانند مورد سرقت قرار گیرند .این اتفاق در شهر نیویورک اغلب رخ میدهد به طوریکه در اداره پلیس بخشی را تنها به دستگاه های  Apple اختصاص داده اند .مقامات در نظر دارند تا شرکت ها و صنعت گوشی های هوشمند را مجبور کنند تا " kill Swich " را بر روی این دستگاه ها قرار دهند تا این دستگاه های با ارزش را پس از دزدیه شدن و یا گم شدن برای دزدان بی ارزش و بی استفاده کنند ! نظر شما در این رابطه چیست ؟ ایا تا به حال چنین تجربه ی دردناکی را کسب کرده اید ؟




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: