توقف فروش گوشی های سیمبیان توسط نوکیا
فون کلاب

توقف فروش گوشی های سیمبیان توسط نوکیا

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:50 - سه شنبه 28 خرداد 1392

 

 
نوکیا رسما اعلام کرد که فروش گوشی های پلتفرم سوخته ی سیمبیان را در تابستان سال جاری متوقف خواهد کرد و علت این تاخیر را احترام گذاشتن به آخرین محصول سیمبیانی خود یعنی 808 PureView بیان نموده است. بنابراین از این پس محصولات جدید نوکیا تنها با سیستم عامل ویندوز فون بوت خواهند شد!

نوکیا در بخشی از این اطلاعیه اعلام کرده که توسعه و تولید یک محصول در پلتفرم سیمبیان مدت زمان زیادی به طول می انجامد و این زمان به 22 ماه هم می رسد تا محصول مورد نظرمان را آماده ورود به بازار کنیم، این زمان در مقایسه با زمان توسعه یک محصول ویندوز فون که کمتر از یکسال است، بسیار زیاد می باشد. بخش اعظمی از این زمان مربوط به طراحی و توسعه بخش ها و خلق یک تجربه ی جدید در قالب این پلتفرم قدیمی در زمینه هایی مانند موسیقی، عکاسی و برنامه ها می شود.

البته یکی از عوامل مهم دیگر که سبب اتخاذ این تصمیم شد می توان به میزان فروش محصولات این پلتفرم اشاره نمود که در سه ماهه اول سال جاری تنها توانست 500 هزار عدد از آنها را به فروش برساند که در مقایسه با 5.6 میلیون نسخه از گوشی های لومیا در همین بازه زمانی به طور چشمگیری کمتر است.

این تصمیم نوکیا بی شک انجام خواهد شد و ما فکر می کنیم این تصمیم بسیار هوشمندانه می باشد زیرا این کار باعث می شود تا توجه و تمرکز کمپانی نوکیا بطور کامل بر روی پلتفرم ویندوز 8 منتقل شود که آینده بسیار درخشان تری نسبت به پلتفرم تقریبا منقرض شده ی سیمبیان خواهد داشت. اما از سوی دیگر مرگ یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های موبایل دردناک بوده و باعث ناراحتی بسیاری از کاربران قدیمی می شود، اما به هر حال می توانیم خوشحال باشیم که مرگی آرام و بدون درد خواهد داشت!

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: