درآمد شرکت اپل برابر با فروش نفت
فون کلاب

درآمد شرکت اپل برابر با فروش نفت

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:49 - چهار شنبه 29 خرداد 1392

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شرکتهایی برای ارائه خدمات ارزش افزوده نیاز داریم، گفت: در حال حاضر درآمد اپل برابر با فروش نفت و گاز کشور امارات و گردش مالی شرکت مایکروسافت 60 میلیارد دلار و سود آن 20 میلیارد دلار است.

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/7/1043198_599.png



به نقل از مهر، دکتر مرتضی براری در مراسم امضای تفاهم نامه در دانشگاه تهران مهمترین دغدغه وزارت ارتباطات را توسعه کسب و کار در حوزه ICT ذکر کرد و افزود: در حال حاضر 25 میلیون خریدار بازی‌های رایانه‌ای و 25 میلیون مشترک تلفن ثابت در کشور داریم ضمن آنکه 6 میلیون سیمکارت فعال داریم.

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به توانمندی‌های کشور در حوزه ICT، خاطرنشان کرد: در ایران هم بازار مناسب داریم و هم نرم افزارهای توانمندی تولید شده است که می‌توانیم گام‌های عظیمی در این زمینه برداریم.

براری تولید سیستم عامل بومی را دستاوردهای مهم محققان در این زمینه ذکرکرد و یاداور شد: این سیستم عامل در دانشگاه تهران راه اندازی شده است ولی متاسفانه هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه‌ای با دانشگاه تهران به امضا رسیده است تا محصولات مبتنی بر این سیستم عامل تولید کند. 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: