معرفی بیشتر Galaxy S4 Zoom
فون کلاب

معرفی بیشتر Galaxy S4 Zoom

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:55 - چهار شنبه 29 خرداد 1392

 
کمپانی سامسونگ اخیراً بطور رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند اندرویدی خود تحت عنوان گلکسی اس 4 زوم رونمایی کرد. این گوشی جایی بین گلکسی اس 4 مینی و Galaxy Camera قرار می گیرد.

 

سامسونگ گلکسی اس 4 زوم دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با وضوح 960x540 و تکنولوژی Super AMOLED می باشد که پوشش محافظ گوریلا گلس 3 نیز بر روی آن قرار داده شده است. اما در قلب این گوشی یک پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز به همراه 1.5 گیگابایت حافظه رم قرار دارد که وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند.

 

 

 

طراحی و ابعاد این گوشی شباهت هایی به گلکسی اس 4 مینی دارد اما به مراتب ضخیم تر از آن است. همچنین با وزن 208 گرمی خود نیز بسیار سنگین تر از این گوشی است که البته با قرار گیری چنین دوربینی بر روی آن چندان جای تعجب ندارد.
 

 

برجسته ترین نکته این گوشی همین دوربین 16 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابر و فلاش زنونش است. همچنین لنز 24 میلی متری آن بسیار واید بوده و می تواند عاشقان عکاسی از طبیعت را راضی کند.

 

این دوربین می تواند با کیفیت 1080p در سرعت 30 فریم بر ثانیه و در کیفیت 720p با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

 

 

حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت می باشد که با کارت های حافظه می توان آن را تا 64 گیگابایت نیز ارتقاء داد. از نظر ارتباطات نیز این گوشی دارای Wi-Fi a/b/g/n ، بلوتوث 4.0، A-GPS و حتی LTE می باشد.

 

باطری 2330 میلی آمپری آن می تواند انرژی مورد نیاز برای یک روز گوشی را تامین کند که البته این در صورتی است که خیلی از دوربین استفاده نکنید.

این گوشی طبق انتظار باید تا پایان سه ماهه سوم سال جاری به بازارهای آمریکا و انگلیس عرضه شود.

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: