رنگ دلخواه گلکسی اس 4 با Colorware
فون کلاب

رنگ دلخواه گلکسی اس 4 با Colorware

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:55 - چهار شنبه 29 خرداد 1392

 
گوشی سامسونگ گلکسی اس 4 بطور رسمی تنها در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود البته اگر ثروتمند باشید می توانید نسخه طلاکاری شده اش را تهیه کنید که هزاران دلار قیمت دارد!

 

اما اگر مایل این مقدار هزینه کردن نیستید کمپانی Colorware پیشنهاد نسبتا جالبی برای شما دارند. این کمپانی در ازای دریافت 1000 دلار به شما یک گوشی آنلاک شده ی گلکسی اس 4 می فروشد اما دقیقا با رنگی به سلیقه شما!

رنگ تمام  قسمت های گوشی قابل تغییر است، از قسمت پشتی گرفته تا فریم اطراف صفحه نمایش همه به انتخاب شما بستگی دارند.

 

Colorware یک کمپانی آمریکایی است که در عرضه نسخه های متفاوت و کاستوم شده از نظر ظاهری طیف گسترده ای از وسایل الکترونیکی مصرفی تخصص دارد.

اگرچه این ابراز سلیقه می تواند برای شما 1000 دلار آب بخورد اما با این حال اقدام جالبی محسوب می شود. این کمپانی پس از اعمال رنگ های مورد نظرتان بر روی قسمت های مشخص شده، گوشی را مجددا اسمبل کرده و به دقت بازرسی می کند و پس از آن به آدرس پستی شما می فرستد که بطور میانگین این فرآیند در حدود 14 روز به طول می انجامد.

 

اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید آخرین و جدیدترین ها را با رنگ مورد نظر خودتان داشته باشید می توانید به این کمپانی سر بزنید. همچنین آنها می توانند  iPhone 5 و BlackBerry Q10 را هم به رنگ دلخواه شما در می آورند!

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: