Play Music All Access گوگل برای ios
فون کلاب

Play Music All Access گوگل برای ios

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 12:24 - پنج شنبه 2 خرداد 1392

  گوگل، کاربران ios را از سرویس به اشتراک گذاری موسیقی در برنامه All Access ، جدا گذاشت؛ اما جمیز کلانسی اپلیکیشنی را در فروشگاه اپل ارائه داده است که اگر به تصویب برسد، میتواند اشتراک موزیک گوگل را به آیفون راه دهد. برنامه ی پخش موسیقی گوگل با عنوان Play Music All Access، یک سرویس خدماتی برای به اشتراک گذاری موسیقی است که ماه گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان شرکت گوگل I/O معرفی شد، اما کاربران آیفون در پشت درهای این برنامه باقی ماندند! در حالیکه به نظر میرسد این برنامه اندرویدی است، اما یک توسعه دهنده ی اپلیکیشن روی نمونه ی ios ی آن کار کرده است، و امروز کدش را برای تصویب به App Storeفرستاد.





 برنامه ی gMusic جیمز کلانسی حالا یکی از اپلیکیشن های محبوب برای گوگل موزیک است و خیلی زود جایگاهش را در میان کاربران پیدا خواهد کرد. ورژن gMusic 5.2.1 در حال حاضر میتواند آهنگ هایی را پخش کند که شما بصورت آنلاین آن ها را آپلود کرده باشید. به همین خاطر کلانسی تلاش کرده تا ورژن جدیدی بسازد که بوسیله آن بتوان آهنگ های شنیده شده را به اشتراک هم گذاشت. در نتیجه ورژن gMusic 6.0 را ارائه کرد تا بتواند با تصویب اپل، ویژگی Play Music All Access را به سرویس برنامه ی خود اضافه کند. کاربران برای استفاده از این برنامه باید ماهانه 10 دلار پرداخت کنند که به نظر مبلغ زیادی نمی آید.
 کلانسی گفت هدف اصلی او از 
gMusic 6.0، تمرکز کردن روی All Access، امکان جستجوی کامل، اضافه کردن آهنگ، و ایستگاه رادیویی است. دیگر جای بحثی نمی ماند تا اپل gMusic 6 را تایید کند. اگر شما تا کنون از سرویس های اشتراک موسیقی رقبا استفاده نکرده اید، gMusic 6 میتواند گزینه ی خوبی برایتان باشد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: