سهم 80 درصدی نوکیا در گوشی های ویندوزی
فون کلاب

سهم 80 درصدی نوکیا در گوشی های ویندوزی

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:1 - چهار شنبه 29 خرداد 1392


بر اساس آخرین گزارشی که از سوی موسسه ادداپلکس منتشر شده، در ماه می سال 2013 چیزی در حدود 80 درصد از گوشی های ویندوز فون توسط نوکیا تولید شده اند.

بنظر می رسد این سهم وسیع نوکیا از پلتفرم ویندوز فون به ضرر سامسونگ تمام شده است زیرا این کمپانی بطور واضحی خود را از این پلتفرم دور کرد و این امر در فصل های گذشته نیز ادامه داشته است.

همچنین در این گزارش از محبوب ترین ویندوزی های نوکیا هم صحبت شد که گوشی های لومیا 920، لومیا 710 و لومیا 800 در مجموع توانستند بیش از 35 درصد از کل فروش های پلتفرم ویندوز فون را از آن خود کنند.

اما محبوب ترین گوشی های ویندوز فون در بازار ایالات متحده، به ترتیب لومیا 822 و بعد از آن لومیا 920 می باشند و اپراتور AT&T بیشترین تعداد گوشی های ویندوز فون نوکیا را به فروش رسانده است.

در بازار انگلیس HTC 8S محبوب ترین گوشی ویندوزی محسوب می شود و پس از آن گوشی های لومیا 820 و لومیا 920 با فاصله ی بسیار کمی آن را تعقیب می کنند.

از نظر محبوبیت و میزان رشد سیستم عامل ها نیز این گزارش حاکی از آن است که ویندوز فون 8 تقریبا در بازه ای از زمان می توانست ویندوز فون 7 را جا بگذارد که اینطور نشد و با داشتن سهمی معادل 49.4 درصد از بازار به شدت نسخه قدیمی را تعقیب می کند.

منبع





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: