پیش بینی میزان فروش تبلت‌ها تا سال 2017
فون کلاب

پیش بینی میزان فروش تبلت‌ها تا سال 2017

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 17:37 - چهار شنبه 1 خرداد 1392

 امروزه علاقه کاربران به تبلت‌ها بسیار بیشتر از گذشته شده و هر سال فروش تبلت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

 

به گزارش جی اس ام موسسه NPD یک گزارشی را منتشر کرده و در آن میزان فروش تبت‌ها در سال‌های آینده را پیش بینی کرده است.

 

در این گزارش میزان فروش تبلت‌ها و رایانه های شخصی با صفحات لمسی و غیر لمسی برای سال‌های آینده پیش بینی شده است. همان‌طور که در جدول مشاهده می‌کنید میزان فروش تبلت‌ها (رنگ آبی در نمودار) از سال 2012 تا سال 2017 رشد چشمگیری پیدا خواهد کرد، در این میان میزان فروش رایانه های شخصی با صفحه نمایش لمسی (رنگ نارنجی در نمودار) نیز افزایش و میزان فروش رایانه های شخصی با صفحه نمایش غیر لمسی (رنگ سبز در نمودار) کاهش خواهد داشت.

 

 

NPD پیش بینی کرده که در سال 2013 256 میلیون تبلت به فروش برسد و هر سال شاهد افزایش 67 درصدی فروش تبلت‌ها باشیم، همچنین پیش بینی می‌شود که در سال 2017 فروش 579.4 میلیون تبلت به فروش برسد.

 

وبسایت DigiTimes نیز در هفته گذشته در پیش بینی خود اعدادی نزدیک به همین پیش بینی را اعلام کرد و گفت در هر سال شاهد افزایش 63.9 درصدی فروش تبلت‌ها خواهیم بود و در سال 2013 تعداد 254 میلیون تبلت به فروش خواهد رفت. همچنین این وبسایت گفته بود که از این میزان فروش در سال 2013 تعداد 73 میلیون آی‌پد، 82.4 میلیون تبلت‌های کمپانی‌های دیگر مانند گوگل – سامسونگ – مایکروسافت و... و تعداد 98.6 میلیون تبلت کمپانی‌های ناشناس خواهند بود.

 

 

منبع: phonearena-  qz




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: