اچ تی‌سی One Mini با صفحه نمایش عالی
فون کلاب

اچ تی‌سی One Mini با صفحه نمایش عالی

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 14:58 - چهار شنبه 29 خرداد 1392

 به گزارش جی‌اس‌ام آریا، کمپانی اچ تی سی از گوشی جدید وان مینی پرده‌ برداشت. اچ تی سی با این اقدام به بسیاری از شایعات موجود در مورد این گوشی رنگ واقعیت بخشید.

جزئیات فنی این گوشی نیز منتشر شده است که البته جزئیات مربوط به صفحه نمایش این گوشی که از نوع 720p می‌باشد، در میان آن‌ها مشاهده نمی‌شود.


با استناد به یکی از تصاویر تازه درز کرده از پروفایل کاربری فردی که کاربر یکی از وب‌سایت‌های زیرمجموعه کمپانی اچ تی سی است، رزولوشن صفحه نمایش این گوشی معادل 1280 در 720 پیکسل است.

بر طبق شایعات قبلی، پیش‌بینی می‌شود که صفحه نمایش  وان مینی، 4.3 اینچ باشد که تنها 0.4 اینچ کوچک‌تر از وان است. در این گوشی خبری از حس‌گر IR برای کنترل وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون نیست و همچنین احتمالا در آن از پردازنده چهار هسته‌ای مورد استفاده در گوشی وان استفاده نخواهد شد. بقیه مشخصات این گوشی همچون رابط کاربری کاملا همانند گوشی وان خواهد بود.

 


پیش از این، اطلاعاتی بدست آمده بود که نشان می‌داد، تلفن One Mini از پردازنده Snapdragon 400 با 2 هسته 1.4 گیگاهرتزی بهره می‌برد. همچنین گزارش شده بود که این تلفن از رابط کاربری Sense 5 و نرم افزار Blinkfeed پشتیبانی خواهد کرد.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: