تولید انبوه PCIe-based سامسونگ
فون کلاب

تولید انبوه PCIe-based سامسونگ

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 12:11 - پنج شنبه 30 خرداد 1392

شرکت سامسونگ تایید کرده است که کار بر روی تولید انبوه PCIe-based و یا PCI-Express را آغاز نموده است . این محصولات جدید باعث افزایش عملکرد 2.5 برابر درایوهای کنونی SATA-based و حدود 7 برابر بیشتر از درایورهای سخت 7200 RPM متعارف خواهند بود .با توجه به گفته های شنیده شده و همچنین تایید شده توسط شرکت سازنده اش ، XP941 PCIe-based SSDs جدید نسبت به پیشینیان خود کوچکتر است و این ویژگی آنها را برای استفاده در ultrabooks ها بسیار مناسب و در عین حال معقول خواهد کرد .



اما درباره ویژگی ها و مشخصات این محصول اطلاعات اندکی به بیرون درز کرده است . SSDs ها در تنوع متفاوت 128 و 256 و 512 گیگابایت منتشر خواهند شد .XP941 SSD جدید اجازه خواندن 1400 MB/s را به دلیل وجود PCIe 2.0 را خواهد داد .وزن آن حدود 6 گرم خواهد بود ( در مقایسه یا وزن متوسط 50 گرم SATA SSDs که 2.5 اینچ است ) که حدود یک هفتم وزن 2.5″ SATA SSDs را دارد و باعث میشود فضای بیشتری برای مسائل دیگر مانند باتری به وجود بیاید .
اما از آنجایی که این شرکت میخواهد همه ویژگی های این محصول را به رخ بکشد ، اعلام کرده است که XP941 SSD جدید توانایی خواندن 10 فیلم HD را در حدود 5 گیگابایت و هر کدام را در 10 ثانیه دارد .در حال حاضر که در اواسط سال 2013 قرار داریم ،  MacBook Air یکی از اولین دستگاه هایی است که در بازار با Samsung’s PCIe SSD وجود دارد و دیگر سازندگان PC برای بروزرسانی های دیگر و ارتقاء یافته به انتظار نشسته اند .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: