قفل هوشمند Goji
فون کلاب

قفل هوشمند Goji

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 12:14 - پنج شنبه 30 خرداد 1392

این روزها با توجه به قفل های Wireless که از طریق گوشی های هوشمند قابل استفاده است بسیار مطرح شده است .باز کردن در از طریق گوشی ازهر جای دنیا که باشید ممکن است بسیاری از مشکل ها را برای کاربران راحت کند ، اما ممکن است این کار توسط دیگر قفل های هوشمند مانند Lockitron و August Smart Lock نیز انجام شود . تفاوت قفل هوشمند Goji نسبت به نمونه های دیگر این است که توسط این قفل حتی کاربر میتواند ببیند چه زمانی در خانه اش باز میشود و حتی چه کسی به آن وارد شده است .

به جای دوربین های مدار بسته در خانه ها ،قفل جدید Goji هر زمان که در باز شود عکس میگیرد و فورا این عکس را از طریق پیام و یا ایمیل برای صاحب گوشی هوشمند میفرستد تا به او هشدار دهد که چه کسی درب خانه را باز کرده است .بنابراین این قفل میتواند خیال والدین را نسبت به فرزندان خود راحت کند و یا در شرایطی که دزد وارد خانه شود میتوانند سریعا اقدام کنند .کاربران همچنین میتوانند به تمامی فعالیت ها و عکس ها از طریق برنامه و وب سایت Goji Mobile دسترسی داشته باشند .

نصب این قفل بر روی در بسیار آسان است ، این قفل میتواند بر روی اکثر درها گذاشته شود و تنها با قرار دادن چند پیچ قابل نصب است و پس از راه اندازی میتواند به شبکه Wi-Fi متصل شود .پس از این که راه اندازی شد ، صفحه نمایش آبی LED آن جایگاه و تاریخ و زمان آن را نشان خواهد داد ، و حتی میتواند کلید الکتریکی که صاحب آن با اسم شناسایی کند .باتری این قفل برای مدت 1 سال کافی است و زمانی که زمان تعویض آن فرا برسد توسط پیام و ایمیل هشدار تعویض خواهد داد .
پس ار نصب ، صاحبان خانه میتوانند از برنامه های iOS و Android برای همراهی استفاده کنند و این برنامه برای چهار کلید برای گوشی های همراه در نظر گرفته شده است ، که میتواند در منزل را به صورت Wireless و بدون استفاده از دست باز کرد .این کلید ها تنها برای مدت زمان خاصی قابل استفاده خواهد بود ، زیرا ممکن است صاحبان خانه تنها برای مدت معلومی آن را در اختیار دوستانش قرار دهد .هر کدام از این کلیدها میتواند در هر زمانی تغییر کند و یا به طور کلی کنار گذاشته شود .


این قفل از رمزنگاری 128 بیتی و الگوریتم امنیتی همانند بانک ها استفاده میکند ، این کار به منظور جلوگیری از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سیستم انجام داده خواهد شد .با توجه به گفته های توسعه دهندگان ، این قفل هوشمند میتواند در زمانیکه Wi-Fi منزل قطع شده باشد نیز به کار خود ادامه دهد . کاربران با گوشی های کم انرژی bluetooth نیز میتوانند قفل در را با نزدیک شدن کافی به در باز کنند .
برای آن دسته از افراد که گوشی همراه با خود حمل نمیکنند، برای مثال افرادی مانند بچه ها ، Goji
از برنامه های دیگر همراه با قفل میتوانند استفاده کنند .به عنوان آخرین پیشنهاد ، قفل های مکانیکی میتوانند برای باز کردن قفل از طریق سوراخ کلید پنهان شده در پشت صفحه نمایش استفاده شود .اما Goji وعده 24/7 تلفن پشتیبانی و شبکه را در زمانیکه گوشی همراه گم شده باشد و یا در زمان کمک برای قفل کردن داده است .این شرکت اخیرا این محصول را برای فروش انبوه در نظر گرفته است و در حال حاضر پیش فروش آنها آماده است .هر کدام از قفل های هوشمند Goji در خرده فروشی ها با قیمت 278 دلار در اینده به فروش خواهد رسید . به نظر میرسد این دستگاه در ماه دسامبر برای فروش آماده خواهد شد .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: