پیش فروش Samsung Galaxy S4 mini
فون کلاب

پیش فروش Samsung Galaxy S4 mini

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 12:15 - پنج شنبه 30 خرداد 1392

شرکت سامسونگ در اواخر ماه مه از محصول جدیدش ؛ Samsung Galaxy S4 mini پرده برداری کرد .، اما از آن زمان تا کنون درباره قیمت این گوشی هوشمند اطلاعاتی در دست نبوده است.ما به تازگی متوجه شده ایم که Three UK گوشی هوشمند Galaxy S4 mini را که دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی است را در ماه جولای قابل دسترس خواهد کرد . این خبر انتشار و دسترسی به این گوشی در ماه جولای توسط EE و Phones4U نیز تایید شده است .

پیش فروش Samsung Galaxy S4 mini


اما امروز با یک خبر جالب روبرو شده ایم ، Clove UK پیش فروش گوشی S4 mini را آغاز کرده است .خرده فروشان اولین کسانی هستند که Galaxy S4 mini به فروش خواهند رساند .کاربرانی که علاقه دارند این گوشی هوشمند را پیش خرید کنند باید هزینه ای برابر با 390 پوند بپردازند ، در حالیکه انتظار میرود این گوشی در اوایل ماه جولای برای اولین بار عرضه شود .Carphone Warehouse نیز گوشی Galaxy S4 mini را برای پیش خرید قرار داده است ، اگرچه این مبارزه تبلیغاتی تنها در قرارداد دو ساله با تعرفه ی آغازین 27 پوند در ماه خواهد بود . اگر کاربر چنین توافق نامه ای را امضاء کند ، گوشی هوشمند را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد .


گوشی Galaxy S4 mini همچنین در بعضی از خرده فروشی های آلمان نیز برای پیش فروش قابل دسترس خواهد بود ، این گوشی ها با قیمت پایه 449 یورو آغاز خواهد شد .از ویژگی های این گوشی هوشمند پردازنده دو هسته ای 1.7 گیگاهرتزی ، RAM 1.5GB خواهد بود اما شرکت سامسونگ تا کنون درباره نوع چیپ ست آن اطلاعات بیشتری نداده است اما واضح است که از چیپ ست Snapdragon 400 در Mega 6.3 استفاده کررده است .صفحه نمایش این گوشی 4.3 اینچی از qHD Super AMOLED خواهد بود و دارای ذخیره سازی قابل ارتقاء 8GB و دوربین 8 مگاپیکسل است .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: