تحولی بزرگ در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها
فون کلاب

تحولی بزرگ در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 19:4 - پنج شنبه 30 خرداد 1392

به زودی باید شاهد عرضه نسل جدید تلفن های همراه و تبلت ها باشیم. این محصولات جدید با پردازشگر فوق قدرتمند اسنپدراگون 800 که توسط شرکت کوالکام ساخته شده تولید می شوند و دارای سرعت و گرافیک بسیار بالایی نسبت به مدل هایی هستند که حتی در ابتدای همین سال میلادی رونمایی شده اند.

http://www.dananews.net/images/news/2010_07_19__15_12_03_news.jpg



پردازشگر اسنپدراگون 800 که به تازگی ویژگی های آن منتشر شده است می تواند سرآغاز تحولی بزرگ در خصوص گجت های قابل حمل از جمله تلفن های همراه و تبلت ها باشد. این پردازنده چهار هسته ای سرعت بالای 2.3 گیگاهرتز دارد که  می باشد.

نرخ انتقال اطلاعات در حافظه Cache این پردازنده 12 گیگابایت بر ثانیه است و توان گرافیکی آن نسبت به مدل 600 دو برابر شده است. این پردازنده علاوه بر مصرف کم باتری باعث می شود تا سرعت شارژ باتری نیز تا 75 درصد افزایش پیدا کند. اسنپدراگون 800 می تواند با دوربین های 55 مگاپیکسلی و نمایشگر های فول اچ دی و حتی با کیفیت از فول اچ دی به راحتی کار کند.

در خصوص توان این پردازشگر در کار با شبکه های بی سیم نیز باید گفت اسنپدراگون 800 با نسل چهارم شبکه های تلفن همراه کاملا سازگار است و می تواند با بلوتوث نسخه چهار نیز به راحتی کار کند.این پردازنده از درگاه USB نسخه سه نیز پشتیبانی می کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: